حضور دختران واحد تهرانپارس در تمام رقابت های علمی، ورزشی و فرهنگی

مدیر پیش دبستان و دبستان دخترانه مجتمع علامه طباطبایی- واحد تهرانپارس در مصاحبه با خبرنگار سایت مجتمع علامه طباطبایی از موفقیت های کسب شده در سال تحصیلی جاری گفت.

«نجمه امرالهی»، مدیر واحد تهرانپارس، با اشاره به فعالیت های این مجموعه در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ گفت: «امسال با هدف افزایش پویایی و مشارکت دانش آموزان این واحد، در تمام مسابقات علمی، ورزشی و فرهنگی-هنری منطقه شرکت کردیم.»

کوهنوردهای واحد تهرانپارس بر سکوی سوم منطقه ۴

تیم کوهنوردی واحد تهرانپارس موفق شد در آبان ماه سال گذشته رتبه سوم مسابقات منطقه ۴ آموزش و پرورش را به دست آمورد. امرالهی با اشاره به این موفقیت اذعان کرد که گروه سرود دختران واحد تهرانپارس نیز در فهرست ده سرود منتخب رقابت های منطقه ای قرار گرفته اند.

مدیر واحد تهرانپارس با تاکید بر لزوم حضور فعال در رویدادهای مختلف، از ارسال طرح های علمی و آثار ادبی دانش آموزان برای شرکت در جشنواره «جابربن حیان» و «نویسنده کوچک، اندیشمند فردا» خبر داد.

جشنواره علمی «جابرابن حیان» یک جشنواره علمی و پژوهشی مختص دانش آموزان دوره ابتدایی است. مسابقه سالانه داستان نویسی «نویسنده کوچک، اندیشمند فردا» نیز هرسال برای دانش آموزان این مقطع برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی