حضور دختران علامه ای با ۱۵ تیم در مسابقات ATF CUP

دانش آموزان دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران در ۴ رشته در جشنواره علمی پژوهشی مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی شرکت می کنند. دختران علامه ای در قالب ۱۵ تیم در رشته های برنامه نویسی، رباتیک (مسیریاب ساده و پیشرفته)، سازه ماکارونی و سمینار با تیم هایی از مدارس دیگر به رقابت می پردازند. دانش آموزان واحد پاسداران در فروردین ماه موفق به کسب مقام بهترین Team Work در لیگ مسیریاب مسابقات جونیور کاپ ۲۰۱۹ شدند و با کسب این تجربه با انگیزه بالایی پا به این مسابقات خواهند گذاشت.

یازدهمین دوره جشنواره علمی پژوهشی مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی (ATF 2019) روزهای ۵ و ۶ اردیبهشت در سالن بزرگ واحد آبشناسان برگزار می شود. بخش پژوهشی این جشنواره در لیگ رباتیک زیرشاخه های ربات ورزشی، ربات فوتبالیست، ربات تعقیب خط، ربات امداد فضای مشترک، ربات ماموریت غیر ممکن، ربات جنگجو، لیگ انیمیشن (بازی سازی)، لیگ هوافضا در زیرشاخه های موشک آبی، گلایدر، هاورکرافت، لیگ سازه ماکارونی گرایش ستون فشاری و لیگ برنامه نویسی برگزار می گردد.

در بخش سمینارهای علمی نیز تیم های شرکت کننده در رشته های نانو و پزشکی و نجوم مقاله های خود را در قالب PDF و power point از طریق سایت جشنواره ارسال می کنند و پس از داوری اولیه در روز برگزاری مسابقات مقاله خود را در حضور داوران ارائه می دهند. در هر بخش بهترین پوستر نیز انتخاب می شود. جایزه تیم برتر در هر رشته ۵ میلیون ریال، تیم دوم ۳ میلیون ریال و تیم سوم ۲ میلیون در نظر گرفته شده است.

اسامی دانش آموزان واحد پاسداران که در این مسابقات شرکت می کنند به این شرح است:

اخبار پیشنهادی