جلسه توجیهی ثبت نام واحد نیاوران برگزار شد

آشنایی با مجتمع علامه طباطبایی در یک روز برفی

اولین جلسه توجیهی و سنجش مهارتی دانش آموزان متقاضی ثبت نام در پایه پیش دبستان و اول دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران، پنج شنبه ۱۲ بهمن ماه برگزار شد. این جلسه در دو بخش، هم برای خانواده ها و هم برای دانش آموزان تشکیل شد.

در بخش اول، اولیا در جلسه ای با مدیر واحد نیاوران شرکت کردند. «علی اصغر معینی» مدیر واحد نیاوران ابتدا به معرفی مجتمع علامه طباطبایی پرداخت و سپس مهمترین برنامه ها و رویکردهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی مدرسه را برای اولیا تشریح کرد. در بخش دوم، «محمدرضا میبدی»، عضو شورای عالی مجتمع علامه طباطبایی و دارنده مدال نقره المپیاد کامپیوتر (۱۳۷۴) و رتبه ۴ کنکور سراسری (۱۳۷۶) در اولین حلسه توجیهی متقاضیان ثبت نام در دبستان علامه طباطبایی- واحد نیاوران، درباره «انتخاب آگاهانه مدرسه» برای اولیا صحبت کرد و به پرسش های آن ها پاسخ داد.

همرمان با جلسه اولیا، دانش آموزان نیز در کارگاه های بازی و سنجش مهارتی شرکت کردند. سنجش مسائل روانشاختی، آموزشی و ارزیابی مهارت های کلامی، آموزشی، شناختی و جسمی و حرکتی دانش آموزان متقاضی ثبت نام در واحد نیاوران، در این جلسه توجیهی انجام شد. دانش آموزان متقاضی ورود به واحد نیاوران در ادامه با همسالان خود بازی های فردی و گروهی انجام دادند. برف بازی پدر و مادرها با بچه ها، پایان بخش جلسه توجیهی واحد نیاوران در یک روز زمستانی بود.

گالری تصاویر جلسه توجیهی واحد نیاوران را اینجا ببینید.

ویدیویی از جلسه هم در این لینک است/ کلیک کنید.

آشنایی با مجتمع علامه طباطبایی در یک روز برفی

دومین جلسه توجیهی ثبت نام در پایه هفتم دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، سیزدهم بهمن ۱۴۰۲ در یک روز برفی برگزار شد. اولیا و دانش آموزان متقاضی ثبت نام در دبیرستان های دوره اول، در بخش اول جلسه توجیهی، از نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی مدارس مجتمع علامه طباطبایی بازدید کردند. این نمایشگاه دارای هفت غرفه «انتشارات هفت و نیم»، «کترینگ هفت و نیم»، «دبستان ها»، «فرهنگی، آموزشی، ورزشی»، «رباتیک»، «نانو، نجوم، انیمیشن» و «هوافضا، زیست پزشکی» بود.

دانش آموزان در غرفه رباتیک، مسابقه ربات های فوتبالیست علامه ای را دیدند و درباره نحوه برگزاری کلاس های این رشته در مدارس علامه طباطبایی، اطلاعاتی کسب کردند. در غرفه برنامه نویسی و انیمیشن هم با بازی های طراحی شده توسط علامه ای ها آشنا شدند. بخشی از فعالیت های دبستان های پسرانه و دخترانه علامه طباطبایی هم در غرفه دبستان ها نمایش داده شد. ارائه مدال ها و افتخارات دانش آموزان در بخش های پژوهشی و آموزشی مجتمع علامه طباطبایی و معرفی کتاب های انتشارات هفت و نیم، از دیگر بخش های این نمایشگاه بود.

در بخش دوم جلسه توجیهی، دانش آموزان و اولیا به کلاس رفتند؛ دانش آموزان برای شرکت در آزمون و اولیا برای شنیدن رویکردهای آموزشی و فرهنگی مجتمع علامه طباطبایی. آزمون دانش آموزان متقاضی برای ورود به مدارس علامه طباطبایی، ۲۰ سوال علوم و هوش ریاضی داشت.

اخبار پیشنهادی