جشن پایان سال علامه‌ای های کوچک

علامه ای های پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران پایان سال تحصیلی  ۹۶-۹۵ را جشن  می گیرند.

روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۶ جشن پایان سال دانش آموزان مدرسه علامه طباطبایی- واحد نیاوران  از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار می شود. دانش آموزان امروز ساعت ۱۲ تعطیل می شوند تا همراه با خانواده های خود در جشن حضوریابند. دانش آموزان برنامه‌های متعددی را برای این روز آماده کردند. 

روز ویژه کلاس اولی ها
کلاس اولی ها به مهمان ها خوش آمد می‌گویند. امروز، برای آن‌ها روز ویژه ای است؛ روز جشن الفبا و پایان سال. آن‌ها قرآن می خوانند و پایه های بالاتر پس از آن ها به زبان انگلیسی ،همان سوره را قرائت می‌کنند. سپس به احترام سرود ملی کشور می ایستند و آن را زمزمه می‌کنند. مدیر مدرسه؛ هادی ربیعی،بعد از خوش آمد گویی به مهمانان از یک‌سال فعالیت مدرسه صحبت می کند. باز هم نوبت کلاس اولی ها می رسد. سرود الفبا را اجرا می کنند. گروه تئاتر مدرسه نمایش «حسنی نگو یک دسته گل» را روی صحنه می برد و پیش دبستانی ها شعر ی به زبان انگلیسی می خوانند.

حافظ کل قرآن، مهمان ویژه علامه‌ای ها
جشن پایان سال علامه ای های کوچک، مهمان ویژه ای دارد. «حنانه خلفی» حافظ کل قرآن مهمان این جشن است. برای بچه ها صحبت می کند و قرآن می خواند.  پس از این بخش پیش دبستانی ها «بازی آوازی» را به نمایش در می آورند و گروه تاتر مدرسه به زبان انگلیسی نمایشی اجرا می کند. شعر «ای ایران»، تاتر به زبان انگلیسی  و سرود «خوشه چین» و اهدای لوح تقدیر از برنامه های پایانی این جشن است.
در پایان مراسم مسئولان مدرسه به رسم یادبود گلدان گلی را به خانواده ها هدیه می کنند.

اخبار پیشنهادی