جشن هفته مشاغل در دبستان نیاوران برگزار شد

به مناسبت هفته مشاغل، روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، در پیش دبستان و دبستان پسرانه مجتمع علامه طباطبایی- واحد نیاوران، جشن و مسابقه برگزار شد.

در این جشن «محمد اثنی عشری» پدر دانش آموز «فرامرز اثنی عشری»، با نمایش ویدئویی درباره تجهیزات و ماشین آلات آشپزخانه های صنعتی، شغل خود را معرفی کرد.  

در قسمتی از این مراسم، به دانش آموزانی که پیش تر درباره مشاغل اطرافیانشان با آن ها مصاحبه انجام داده و ویدئویی تهیه کرده بودند نیز جوایزی تعلق گرفت. «بامداد روحانی»، «سید مسیح میرطاهری»، « برسام فصحتی»، «سامیار نظری» و «امین زواشکیانی» شرکت کنندگان این مسابقه بودند. مصاحبه ها به معرفی مشاغل وکالت، نجاری، آرایشگری و صنایع پتروشیمی اختصاص داشت. این مصاحبه ها در قالب یک کلیپ برای دانش آموزان نمایش داده شد.

در بخش دیگری از این مراسم، مسابقه دیگری با هدف آشنایی دانش آموزان با ابزار و وسایل مشاغل برگزار شد. عکس مشاغل مختلف به دیوار چسبانده شده و دانش آموزان شرکت کننده حدس می زدند هر وسیله مربوط به چه شغلی است. اسامی برگزیدگان مسابقه عبارت است از «رادان یعقوبی»، «هیراد حاجی خانی»، «رامتین قلیچ خانی» و «شهاب کحال زاده».

اخبار پیشنهادی