جشن تولد حضرت ولی عصر (عج) در واحد نیاوران

جشن نیمه شعبان در پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران روز شنبه ۳۱ فروردین همراه با بازی ها و مسابقات فراوان برگزار شد.

«سمانه طهماسبی» مسئول فرهنگی واحد نیاوران به خبرنگار سایت مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی گفت: «امروز جشن نیمه شعبان در دو بخش برای دانش آموزان پایه پیش تا دوم و سوم تا ششم به طور جداگانه برگزار شد.»

وی افزود: «هفته گذشته مطلبی در مورد زندگی نامه امام زمان (عج) به همراه چند سوال آماده کردیم و بین دانش آموزان سوم تا ششم پخش کردیم تا آنها با مطالعه آن مطلب برای مسابقه روز جشن آماده شوند. معلم هر کلاس هم برای دانش آموزان پایه های پایین تر در مورد زندگی نامه این امام بزرگوار دقایقی صحبت کرد.»

طهماسبی ادامه داد: «مسابقه های متنوعی برای همه پایه ها ترتیب دادیم که همه آنها همراه با فعالیت های بدنی بود. همه مسابقه ها حول شخصیت و زندگی نامه و القاب حضرت صاحب الزمان (عج) و در راستای آشنایی نوآموزان با امام دوازدهم مسلمانان بود. در یکی از بازی ها نقشه جهان را به دیوار نصب کردیم و دانش آموزان هرکدام یک گل که داخل آن یک کلمه نوشته شده بود را به آن چسباندند. در نهایت با چسباندن همه گل ها باید جمله رمز مسابقه را حدس می زدند.»

در این جشن به همه دانش آموزان از طرف حضرت ولی عصر (عج) هدایایی اهدا شد.

اخبار پیشنهادی