جشن بزرگداشت مقام معلم

کادر اجرایی، دبیران محترم، اعضای انجمن اولیا و مربیان و مدیر دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران به همراه خانواده هایشان در روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۶در تالار میثاق آجودانیه روز معلم را جشن گرفتند.

مهمانان در ابتدا از فضای سالن ورزشی سرپوشیده با بازی های متنوع استفاده نمودند و مراسم راس ساعت ۱۲ با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید. سپس مجری برنامه به مهمانان خیر مقدم گفت در ادامه دارا امانی، مدیر دبیرستان، سخنرانی کرد. او ضمن تبریک روز معلم و بزرگداشت این روز، معلمان را معماران شخصیت نامید و تقدیر و تشکر از آنان را لازم و ضروری دانست.وی همچنین از زحمات جناب آقای دکتر بابلی برای همکاری در برگزاری جشن تشکر و قدردانی کردند.

دکتربابلی رئیس انجمن اولیا و مربیان دقایقی را با معلمان صحبت کرد و در ادامه مسابقه ای شاد برای فرزندان همکاران حاضر در جلسه برگزار و به برگزیدگان جوایز نقدی اهدا شد. همکاران این واحد آموزشی با اجرای موسیقی های سنتی و پاپ در ۲ بخش در هر چه بهتر برگزار شدن این جشن مشارکت کردند.

در پایان این مراسم با هدایا و تقدیرنامه هایی از معلمان  و همسرانشان تشکر و قدردانی شد. در پایان نیز هدایایی به بانوان حاضر در سالن اهدا  و مهمانان پذیرایی شدند.

اخبار پیشنهادی