جشنواره دنیای کودکانه؛ ویژه برنامه تهرانپارسی ها برای هفته کودک

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان واحد تهرانپارس، به مناسبت هفته جهانی کودک از ۱۶ تا ۲۱ مهر ماه، در جشنواره مجازی «دنیای کودکانه» شرکت می کنند.

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس، به مناسبت هفته جهانی کودک از ۱۶ تا ۲۱ مهر ماه، در جشنواره مجازی «دنیای کودکانه» شرکت می کنند. نقاشی، عکاسی، انشا‌نویسی، ساخت بادبادک و معرفی کتاب، موضوعات جشنواره تهرانپارسی ها است.

دانش آموزان همه پایه ها می توانند برای شرکت در جشنواره از موضوعاتی مثل خانواده، کشورایران، کلاس های مجازی، نکات ایمنی و بهداشت و سلامت، نقاشی بکشند و برای مسئول فرهنگی مدرسه، ارسال کنند.

موضوع دیگری که به گفته مسئول فرهنگی واحد تهرانپارس، برای بچه ها همیشه جذاب است، ساختن بادبادک است: «دانش آموزان این بار بادبادک های رنگی می سازند و یک آرزوی قشنگ و تبریک روز جهانی کودک را روی بادبادک هایشان می نویسند، از خودشان به همراه بادبادک ها برای مدرسه عکس ارسال کرده و در جشنواره شرکت می کنند.»

دانش آموزان همچنین با نوشتن انشایی با موضوع «من و روزهای پس از کرونا»، عکاسی با موضوع «حال خوش کودکی من»، معرفی کتاب به هم کلاسی هایشان در قالب ویدئو و ارسال آن به مدرسه، در جشنواره شرکت داده می شوند. هدف از اجرای این جشنواره در دبستان واحد تهرانپارس، ایجاد روحیه نشاط و همدلی بین دانش آموزان و گرامیداشت هفته جهانی کودک است.

اخبار پیشنهادی