ثبت نام سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ ادامه دارد

ثبت نام پایه هفتم و میان پایه (هشتم و نهم) دبیرستان های دوره اول پسرانه و دخترانه مجتمع علامه طباطبایی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ ادامه دارد. ثبت نام متقاضیان ورود به دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی از ۱۴ دی ۱۴۰۰ آغاز شده است.

شرایط پذیرش دانش آموزان در پایه هفتم

ستاد ثبت نام مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی دی ماه سال گذشته با صدور اطلاعیه شماره ۱ از متقاضیان ثبت نام در پایه هفتم مدارس علامه طباطبایی خواست برای انجام پیش ثبت نام، در سایت alameh.ir به بخش «سامانه ها» و قسمت «ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی» مراجعه کرده و مشخصات شان را در سامانه ثبت کنند. دارا بودن ارزیابی خیلی خوب یا خوب یا معادل آن در کارنامه نوبت دوم سال پنجم ابتدایی یا کارنامه نوبت اول سال ششم ابتدایی، شرکت در آزمون تعیین سطح و پذیرش در مصاحبه از شرایط پذیرش دانش آموز در پایه هفتم است.

تاریخ پایان ثبت نام برای پایه هفتم مدارس علامه طباطبایی ۳۱ خرداد در نظر گرفته شده است.

مراحل بعد از انجام پیش ثبت نام برای هفتمی ها

بعد از اینکه پیش ثبت نام دانش آموزان در سایت تکمیل شد، اولیا و دانش آموزان برای شرکت در جلسه توجیهی آنلاین دعوت می شوند. متقاضیان در این جلسات با برنامه های مختلف مجتمع در بخش های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی آشنا می شوند.

برگزاری کلاس های آموزشی، دعوت از متقاضیان برای عضویت در کانال های اطلاع رسانی ویژه ثبت نام، برگزاری آزمون تعیین سطح و معرفی به مدرسه جهت مصاحبه و ثبت نام قطعی، برنامه های بعدی متقاضیان ثبت نام پایه هفتم در مدارس علامه طباطبایی است.

شرایط پذیرش دانش آموزان در میان پایه ها (هشتم و نهم)

در اطلاعیه شماره ۲ ستاد ثبت نام مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی برای ثبت نام متقاضیان در میان پایه ها (هشتم و نهم) تصریح شده است که برای انجام پیش ثبت نام، در سایت alameh.ir به بخش «سامانه ها» و قسمت «ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی» مراجعه کرده و مشخصات شان را در سامانه ثبت کنند. دارا بودن معدل کل حداقل ۱۹ در کارنامه نوبت اول سال جاری یا معدل کل حداقل ۱۹ در خرداد ۱۴۰۱، قبولی در آزمون ورودی و پذیرش در مصاحبه از شرایط پذیرش دانش آموز در میان پایه (پایه هشتم و نهم) است.

آزمون ورودی میان پایه روز پنج شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۸ صبح برگزار می شود. منابع آزمون ورودی درس های ریاضی، علوم، عربی، ادبیات و زبان انگلیسی است. تاریخ پایان ثبت نام برای میان پایه ها ۱۷ اردیبهشت در نظر گرفته شده است.

چه مدارسی را می توانید انتخاب کنید؟

ستاد ثبت نام پیشنهاد کرده است مسافت محل سکونت تا مدرسه به عنوان اولویت مهم برای انتخاب واحد درخواستی مد نظر قرار گیرد .دانش آموزان پسر برای ثبت نام در پایه هفتم و میان پایه می توانند از بین واحدهای پسرانه میرداماد، آبشناسان، فرمانیه، گلستان و پاسداران دو واحد را به عنوان اولویت خود انتخاب کنند. دبیرستان دوره اول دخترانه علامه طباطبایی – واحد پاسداران نیز پذیرای متقاضیان دختر خواهد بود.

مراحل کلی ثبت نام برای متقاضیان به شرح زیر است:

۱- ورود به سایت www.alameh.ir

۲- ورود به بخش «سامانه ها» و انتخاب لینک «ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی».

۳- انتخاب پایه مورد نظر با در نظر گرفتن جنسیت دانش آموز.

۴- ثبت اطلاعات اولیه و دریافت کد و رمز عبور.

۵- ادامه فرایند ثبت نام و درنهایت تایید اطلاعات و دریافت کد رسید ثبت نام.

اخبار پیشنهادی