تهرانپارسی ها در تعطیلات نوروز داستان خواندند و نوشتند

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان مجتمع علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس فعالیت فوق برنامه نوروزی خود را بر پایه داستان خوانی و داستان نویسی انجام دادند.

فعالیت فوق برنامه نوروزی واحد تهرانپارس در سال جاری از حالت تکلیفی خارج شده و جنبه تفریح و سرگرمی داشت. در فوق برنامه نوروزی که برای دانش آموزان واحد تهرانپارس تهیه شده بود، تقویت قوه تخیل آنها هدف قرار گرفته شد. یک کتاب داستان به دانش آموزان اهدا و از آنها خواسته شد که این داستان را خلاصه نویسی و خلاصه گویی کنند، بر اساس داستان کتاب نقاشی بکشند و آن را بازنویسی کنند. همچنین بخش هایی برای سفرنامه نویسی و تالیف داستان بر پایه یکی از مباحث علوم یا ریاضی در فوق برنامه نوروزی گنجانده شد.

یکی دیگر از فعالیت های نوروزی دانش آموزان واحد تهرانپارس ارائه عکس، فیلم و معرفی مکان های تفریحی و زیارتی بود که در ایام عید به آنجا سفر کردند. عکس ها و فیلم های ارسالی برای دیگر دانش آموزان به نمایش درخواهد آمد.

همچنین مکان های دیدنی شهر تهران و مطالب آموزنده در مورد جشن نوروز و روز طبیعت و مطالب مشاوره ای در مورد فرزندپروری در کانال اطلاع رسانی واحد تهرانپارس بارگذاری شد.

اخبار پیشنهادی