تهرانپارسی ها از درس هایشان عقب نماندند

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس در روزهای تعطیلی مدارس هر روز به مدت سه ساعت در کلاس های آنلاین شرکت می کنند. این کلاس ها در همه دروس شنبه تا چهارشنبه برای تهرانپارسی ها برگزار می شود.

تشکیل گروه های اطلاع رسانی

 «نجمه امرالهی» مدیر واحد تهرانپارس درباره فعالیت های آموزشی مدرسه از ابتدای اسفندماه می گوید: «اولین کار شورای آموزشی مدرسه بعد از آغاز تعطیلی مدارس، تشکیل گروه هایی در فضای مجازی به صورت مستقل برای دانش آموزان و اولیا پایه های مختلف بود. با کمک این گروه ها از روز نخست تعطیلی، اطلاع رسانی به اولیا انجام شد تا دانش آموزان هم از فایل هایی که به صورت آفلاین منتشر شد استفاده کنند و هم از زمان برگزاری کلاس های آنلاین باخبر شوند.»

برگزاری روزانه کلاس های آنلاین

به گفته امرالهی دانش آموزان روزانه در سه کلاس آنلاین شرکت کردند: «کلاس های آنلاین هر روز از ساعت ۹ تا ۱۲ برگزار می شود. ساعت ۱۴ تا ۱۶ هم زمان ارائه تکالیف دانش آموزان به دبیران است. در این مدت فایل های آموزشی آفلاین هم به طور منظم در فضای مجازی قرار می گیرد تا دانش آموزان بر اساس برنامه درسی طراحی شده به یادگیری و مطالعه بپردازند. هدف از اجرای برنامه این بود که دانش آموزان برنامه روزانه شان را بدانند، از درس هایشان عقب نمانند و برای بقیه فعالیت های تفریحی و ورزشی شان برنامه ریزی کنند.»

شرکت تهرانپارسی ها در هفت برنامه فرهنگی

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بخش دیگری از فعالیت های دانش آموزان دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس در ایام تعطیلی مدارس بود. مدیر واحد تهرانپارس می گوید: « دانش‌آموزان از ابتدای اسفندماه در ۷ برنامه فرهنگی شرکت کردند. مسابقه عکاسی به مناسبت روز پدر، اجرای لباهنگ در روز درخت‌کاری، چالش اتاق تکونی، مسابقه حافظ‌خوانی در شب چهارشنبه سوری، عکاسی با سفره هفت سین، کشیدن نقاشی با موضوع «درخانه می‌مانیم» در روز طبیعت و شرکت در پویش منتظران آفتاب به مناسبت نیمه شعبان از جمله برنامه‌هایی بود که دانش‌آموزان واحد تهرانپارس در روزهای تعطیلی مدارس انجام دادند.»

اخبار پیشنهادی