تهرانپارسی های کلاس اول به مدرسه آمدند

دانش آموزان پایه اول پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس، از اول شهریورماه، روزهای یکشنبه و سه شنبه به مدرسه می آیند. تهرانپارسی ها در گروه های ۳ تا ۵ نفری در دو زنگ ۸:۳۰ تا ۱۰ و ۱۰:۱۵ تا ۱۲ سرکلاس می نشینند.

 هدف از این برنامه آشنا شدن دانش آموزان با محیط مدرسه، آموزگار اصلی شان، انجام چند مهارت دست ورزی و دوره مطالبی است که در پیش دبستان یادگرفته اند. این برنامه تا ۱۵ شهریور ادامه دارد و حضور دانش آموزان در آن اختیاری است.

کلاس اولی ها همچنین روزهای زوج در کلاس های آنلاین شرکت می کنند. کلاس اولی ها در این روزها، در پنج زنگ نیم ساعته در کلاس ها حاضر می شوند و درس های ریاضی، فارسی و علوم را یاد می گیرند.

اردوی دوستی برنامه دیگری است که هفته آخر مردادماه برای دانش آموزان کلاس اول دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس برگزار شد. در این اردو همه دانش آموزان مدرسه با رعایت پروتکل های بهداشتی و زمانبندی های مشخص به مدرسه آمدند و با معلمان فلسفه، مهارت های زندگی، نقاشی و آموزگار اصلی شان آشنا شدند. کلاس اولی ها در حیاط و کلاس مدرسه به همراه آموزگارشان چند بازی و دست ورزی ساده را تمرین کردند.
 

اخبار پیشنهادی