تنها با یک نگاه در علامه طباطبایی ثبت نام کنید

مراحل ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی را ببینید

اگر می خواهید فقط در یک نگاه با شرایط و نحوه ثبت نام در مدراس مجتمع فرهنگی-آموزشی علامه طباطبایی آشنا شوید شکل زیر را ببینید.

* بخشی از سخنان حاج حسن توفیق حق، عضو هیات موسس مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی بخوانید: (متن کامل آن را اینجا مطالعه کنید.)

«اگر نبود حمایت دلسوزانه و خیرخواهانه مسئولان آموزش و پروش در وزارتخانه و مناطق مختلف آموزش و پرورش، در دوره‌های گوناگون، مجتمع علامه طباطبایی به آنچه در این ۲۴ سال نائل آمده، نمی‌رسید. پس، از آنان صمیمانه متشکرم. اگر نبود همدلی، هدفمندی و ممارست همه اعضای هیات موسس، مجتمع علامه طباطبایی امروز یکی از بزرگترین مجتمع‌های آموزشی کشور نمی‌شد. پس، از همه آنان صمیمانه قدردانی می‌کنم. اگر نبود همت همکارانم در سطوح مختلف اعم از مدیران، معاونین آموزشی، پرورشی و انضباطی، معلمان، مشاورین و سایر کارکنان مدارس و بخش‌های مختلف اداری، ما هرگز در مسیر صعود پیش نمی‌رفتیم. پس خاضعانه از آنان سپاسگزاری می‌کنم.  اگر نبود اعتماد و همکاری اولیاء و همت و درس‌خوانی دانش‌آموزان، مجتمع علامه طباطبایی چنین وسیع نمی‌شد و رتبه‌های مهم علمی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و هنری را در همه این سالها کسب نمی‌کرد. بخش مهمی از دانش‌آموزانش هم در بهترین دانشگاه‌های کشور تحصیل نمی‌کردند. پس، متواضعانه از پدران و مادران و فرزندانم ممنونم. ما همچنان به توسعه کیفی مدارس تحت‌نظرمان متعهد خواهیم ماند و توسعه کمّی را در حد ضرورت و بر اساس علاقه و استقبال مردم پیش خواهیم برد.»

 

* از طریق لینک های زیر هم می توانید دفترچه آزمون ورودی را دانلود کنید هم مستقیما وارد سامانه ثبت نام شوید:

 

اخبار پیشنهادی