تمدید زمان ثبت نام در جشنواره علمی پژوهشی

زمان ثبت نام در چهاردهمین جشنواره علمی پژوهشی مجتمع علامه طباطبایی تا ۳۱ فروردین ماه تمدید شد. این جشنواره ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

دانش آموزان می توانند در ۷ رشته هوافضا، نجوم، پزشکی، رباتیک، نانو، بازی سازی و برنامه نویسی در این جشنواره پژوهشی شرکت کنند.

دانش آموزان برای شرکت در این جشنواره باید فرم ثبت را پر کرده و آن را به شماره ایمیل eng_mlki@yahoo.com و یا به شماره واتس آپ ۰۹۲۲۴۸۵۷۵۰۹ ارسال کنند.

آخرین اخبار، اطلاعات و قوانین جشنواره از کانال اطلاع رسانیATFCUP منتشر خواهد شد.

«دانلود فرم ثبت نام در جشنواره»

«محمد مالکی» مسئول پژوهش مجتمع، درباره اهداف چهاردهمین جشنواره پژوهشی مجتمع علامه طباطبایی می گوید: «در برگزاری این جشنواره اهدافی همچون اشاعه فرهنگ پژوهش و تحقیق فردی و گروهی در بین دانش آموزان، رشد و توسعه بنیه علمی و پژوهشی دانش آموزان و ایجاد زمینه برای بروز خلاقیت ها و تشویق و ترغیب آن ها به تلفیق دانش نظری و فعالیت های عملی و کاربردی را مدنظر داریم.»

به گفته مالکی، هدایت و راهنمایی دانش آموزان در جهت شکوفایی علایق و استعدادهایشان، فراهم کردن امکان دستیابی دانش آموزان به یافته های جدید علمی و پژوهشی داخل و خارج کشور، ایجاد زمینه مشارکت دانش آموزان مستعد در انجام پژوهش های ملی و منطقه ای، برگزاری مسابقات علمی، پژوهشی و آزمایشگاهی و تشکیل نمایشگاه هایی از دست سازه ها و نتایج پژوهشی از دیگر اهداف این جشنواره است.

اخبار پیشنهادی