تقدیر از برترینهای المپیاد ورزشی در جشن ولادت حضرت زهرا (س)

جشن فرا رسیدن ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر روز سه شنبه ۷ اسفند در پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران برپا شد. در این جشن مسابقات گوناگونی برگزار و جوایز نفرات برتر المپیاد ورزشی اهدا شد.

جشن روز مادر در دو نوبت برای دانش آموزان پایه های پیش تا دوم و پایه های سوم تا ششم تدارک دیده شد. در این جشن بازی های متنوعی از جمله پانتومیم و پرسش و پاسخ در مورد صفات اخلاقی و ویژگی های حضرت زهرا (س) برگزار شد.

مسابقات المیپاد ورزشی پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران در ایام دهه فجر و در دو گروه برگزار شد. در گروه اول دانش آموزان پایه های پیش دبستان تا دوم و در گروه دوم تیم های پایه های سوم تا ششم شرکت داشتند.

در گروه اول و در رشته دارت «هیراد قانع فرد» از پیش دبستان اول شد. در رشته فوتبال دستی تیم «طاها آل احمد»، «برسام فصحتی»، «امیر علی خوشبخت»، «امیر حسین نظامی» و «آرمین گرام» از پایه دوم اول شدند. در رشته فوتسال هم «امیرسام عربشاهی»، «سوشیانس صفایی»، «کسری چاپاریان»، «امیر نیکان نوع پرست» و «سهند صادقی» از پایه اول، به مقام قهرمانی دست پیدا کردند.

در گروه دوم و در رشته دارت «امیر علی عباسی» از پایه پنجم اول شد. «دانیال شاماسبلو»، «پرهام عطاریان» و «هیراد حاجی هادی» از پایه ششم هم مقام اول رشته فوتبال دستی را به دست آوردند. در رشته فوتسال تیم متشکل از «متین مرادی»، «مهراس محمودزاده»، «محمدرضا ارزه گر»، «هیراد شعاری»، «دانیال شاماسبلو»، «پرهام عطاریان» و «هیراد حاجی هادی» از پایه ششم اول شدند. و بالاخره در رشته شطرنج «کیخسرو خالق» از پایه چهارم و «حسین معصومی» از پایه پنجم اول شدند.

اخبار پیشنهادی