تعیین تاریخ برگزاری جشن سپاس در جلسه انجمن اولیا و مربیان

پنجمین جلسه مشترک انجمن اولیا و مربیان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران با مدیریت و کادر اجرایی مدرسه برگزار شد. موضوع اصلی این جلسه برگزاری جشن سپاس و جزییات آن بود. بر اساس تصمیم اعضای انجمن و مدیریت و کادر اجرایی مدرسه، جشن سپاس واحد پاسداران ۷ اسفندماه برگزار خواهد شد. هدف از این جشن تقدیر و تشکر دانش آموزان از زحمات پدران و مادرانشان است. برگزاری این مراسم بر عهده دانش آموزان است. به همین منظور دانش آموزان هر کلاس برنامه ویژه ای در جشن اجرا می کنند. دانش آموزان در چند بخش نمایش اجرا می کنند، سرود می خوانند و برنامه ای به زبان انگلیسی خواهد داشت.

نصب مایع ضدعفونی کننده دست ها در راهروی مدرسه و تشویق دانش آموزان به استفاده از آن برنامه دیگری بود که در پنجمین جلسه مشترک انجمن اولیا و مربیان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران مورد بحث قرار گرفت. در این جلسه همچنین مقرر شد کلاس های درسی تا ۲۸ اسفندماه به قوت تشکیل شوند و اعضای انجمن این موضوع را به اطلاع همه خانواده ها برسانند.

مادر دانش آموز سامیار رحیمی، مادر دانش آموز آرین نصری،مادر دانش آموز سامیار صفوی مقدم، پدر دانش آموز امیرمحمد مددی و مادر دانش آموز رهام رزبان اعضای اصلی این انجمن هستند.

*برگزاری جلسات توجیهی ثبت نام سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی از ۴ بهمن آغاز شده است. ثبت نام آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی برای مقطع دبیرستان دوره دوم همچنان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی