پایگاه تابستانی در مدارس ده گانه علامه طباطبایی آغاز شد

۶ هفته آموزش و تفریح در مدارس علامه طباطبایی

پایگاه تابستانیِ مدارس ده گانۀ مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی، از هفته سوم تیرماه ۱۴۰۳ آغاز شده است. دانش آموزان در طول شش هفته پایگاه تابستانی، در برنامه های آموزشی، تفریحی و ورزشی شرکت می کنند.

دانش آموزان پایه هفتم دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی، قبل از شروع پایگاه تابستانی در «اردوی دوستی» شرکت کردند. هدف از برگزاری اردوهای دوستی، آشنایی دانش آموزان با همکلاسی هایشان و کادر اجرایی مدرسه است.

تابستانِ با «بچه های مدرسه لبخند»

پایگاه تابستانی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان، با عنوان «بچه های مدرسه لبخند» از ۱۶ تیرماه ۱۴۰۳ آغاز شد. آبشناسانی ها در پایگاه تابستانی شان، ۲ روز در کلاس های آموزشی شرکت می کنند و یک روز به اردوهای تفریحی و ورزشی می روند. حضور دانش آموزان در روزهای آموزشی اجباری و در اردوهای تفریحی و ورزشی اختیاری است.

۷ رشته پژوهشی هم در تابستان برای دانش آموزان واحد آبشناسان در نظر گرفته شده است. دانش آموزان، تابستان ۱۴۰۳ در کلاس های پژوهشی رباتیک، نانو، نجوم، انیمیشن، پزشکی، هوافضا و برنامه نویسی شرکت می کنند.

شرکت در اردوی دوستی و جلسات تعیین سطح زبان نیز از برنامه های پایه هفتمی های واحد آبشناسان، قبل از شروع پایگاه تابستانی ۱۴۰۳ بود. اردوی دوستی هفتمی ها ۱۱ و ۱۲ تیرماه در مجموعه ورزشی آزادی و حیاط مدرسه برگزار شد.

گالری تصاویر اردوی دوستی هفتمی های واحد آبشناسان را اینجا ببینید.

برنامه پایگاه تابستانی واحد آبشناسان/ کلیک کنید.

تابستانِ میردامادی ها؛ هم درس، هم اردو

«با قدمت، باکیفیت و پربازده.» این شعار دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد در شروع پایگاه تابستانی ۱۴۰۳ است. دانش آموزان میردامادی از ۱۶ تیرماه، به مدت ۶ هفته در کلاس های تابستانی با سابقه ترین واحد مجتمع علامه طباطبایی شرکت می کنند.

کلاس های آموزشی دانش آموزان پایه هفتم و هشتم، هر هفته شنبه ها و یکشنبه ها برگزار می شود. دانش آموزان در ۲ روز آموزشی شان، در زنگ های ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی و کلاس های پژوهشی شرکت می کنند. سه شنبه ها هم روز اردویِ دانش آموزان واحد میرداماد است.

قبل از شروع پایگاه تابستانی، اولیاء و دانش آموزان پایه هفتم واحد میرداماد، در همایش معارفه و جلسۀ توجیهی شروع سال تحصیلی شرکت کردند. در این جلسه «دارا امانی» مدیر واحد میرداماد مهمترین برنامه های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی مدرسه در سال تحصیلی را تشریح کرد. همچنین مسئول فرهنگی واحد، دربارۀ برنامه های پایگاه تابستانی، گزارشی به اولیاء ارائه داد.

پایگاه تابستانی برای دانش آموزان پایۀ نهم، به مدت ۶ هفته از ۱۷ تیر تا ۲۵ مرداد برگزار خواهد شد. نهمی ها یکشنبه ها و دوشنبه ها در کلاس های آموزشی شرکت می کنند و سه شنبه ها به اردو می روند. در تابستان ۱۴۰۳، اردوهایی همچون پینت بال، شهربازی، دریاچه چیتگر، کارتینگ و … برای دانش آموزان واحد میرداماد در نظر گرفته شده است.

برنامه پایگاه تابستانی واحد میرداماد را اینجا ببینید.

۶ اردو در ۶ هفته؛ «شروعی دیگر» در واحد پاسداران

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران در طول پایگاه تابستانی شان، به ۶ اردوی تفریحی می روند؛ از جمله کارتینگ آزادی، سینما، تله کابین، بوستان یاس و چند اردوی ورزشی جذاب.

 این اردوها، بخشی از برنامۀ مفصلی است که از ۱۷ تیر به مدت ۶ هفته برای پاسدارانی های دوره اول دبیرستان در نظر گرفته شده است. شعار پاسدارانی ها این است: «تلاش هدفمند، تسخیر آینده.»

دانش آموزان واحد پاسداران، امسال تابستان، یکشنبه و دوشنبه ها در کلاس های درسی شرکت می کنند. زبان، فیزیک، ریاضی، هندسه، زمین شناسی و کلاس های پژوهشی (رشته های رباتیک، نانو، نجوم و انیمیشن) از جمله برنامه های درسی واحد پاسداران در طول تابستان است. اردوهای تفریحی این واحد هم سه شنبه هر هفته برگزار می شود.

«شروعی دیگر» عنوان جلسه ای با حضور اولیاء، دانش آموزان و کادر اجرایی واحد پاسداران در شروع پایگاه تابستانی بود. در این جلسه، «تورج قاسمی» مدیر مدرسه درباره برنامه های مختلف واحد پاسداران در پایگاه تابستانی و سال تحصیلی برای اولیا صحبت کرد و از آن ها خواست در اجرای برنامه ها، همراه مدرسه باشند.

برنامه پایگاه تابستانی واحد پاسداران/ کلیک کنید.

شرکت در آزمون با شروع تابستان

پایگاه تابستانی دانش آموزان دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی، ۱۶ تیر با شرکت در آزمون جامع صفر آغاز شد. هدف از برگزاری این آزمون تعیین سطح علمی دانش آموزان برای برنامه ریزی های آموزشی در طول سال تحصیلی بود.

دهمی ها و یازدهمی های این واحد در تابستان به مدت ۶ هفته، هر هفته ۴ روز به مدرسه می آیند. کلاس های دهمی ها، روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه برگزار می شود و سه شنبه ها هم به اردو می روند. هندسه، فارسی، ریاضی، زیست شناسی، فیزیک، شیمی و زبان انگلیسی درس هایی است که دانش آموزان پایه دهم واحد شریعتی، تابستان امسال به مدت ۶ هفته در کلاس های آن شرکت می کنند.

دانش آموزان پایه یازدهم واحد شریعتی هم یکشنبه های هر هفته اردوی می روند و دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه در کلاس های درسی شرکت می کنند. این دانش آموزان نیز کلاس های هندسه، حسابان، ریاضی، زیست شناسی، فارسی، فیزیک و شیمی و زبان انگلیسی برگزار می شود.

آزمون های تابستانی

شرکت در آزمون جامع صفر، اولین برنامه دانش آموزان پایه دهم واحد شریعتی در تابستان بود. آزمون جامع شماره یک دانش آموزان هم بعد از پایان پایگاه تابستانی و در تاریخ ۲۹ مرداد برگزار می شود. پیش از برگزاری این آزمون، دانش آموزان در اردوی جمع بندی تابستان شرکت می کنند. تاریخ این اردوی جمع بندی ۲۷ و ۲۸ مردادماه در نظر گرفته شده است.

برنامه کلاس های تابستانی واحد شریعتی را در این لینک ببینید.

تابستانی شاد با طعم لیموناد

پایگاه تابستانی دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس با شعار «تابستانی شاد با طعم لیموناد» از ۳ تیرماه آغاز شده است. تهرانپارسی ها در همه پایه ها تا ۲۹ مرداد، یکشنبه ها و دوشنبه ها در کلاس های تابستانی شان شرکت می کنند.

کلاس های نقاشی خلاق، لذت خواندن، ریاضی، شطرنج، مکرومه، نقاشی روی پارچه، خوشنویسی، ساخت زیورآلات، کلاژ و جعبه سازی، از جمله کلاس هایی است که در تابستان برای دانش آموزان واحد تهرانپارس درنظر گرفته شده است.

برنامه کلاس های تابستانی واحد تهرانپارس/ کلیک کنید.

تابستان ورزشیِ نیاورانی ها

کلاس های تابستانی پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران، از ۹ تیر تا ۳۰ مرداد برگزار می شود. دانش آموزان پیش دبستانی و پایه اول، یکشنبه هر هفته در کلاس های لوح نویسی (فارسی)، بازی آوازی و ریاضی مفهومی شرکت می کنند.

تثبیت ریاضی هم عنوان درسی است که در همین روز برای دانش آموزان همه پایه ها (اول تا ششم) برگزار می شود. همچنین کمپ آبی (آموزش و سرگرمی شنا) و کمپ ورزش توپی (فوتسال، بسکتبال) هم دو فعالیت دیگر نیاورانی ها در طول تابستان است که برای همه دانش آموزان واحد نیاوران روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه برگزار می شود.

برنامه کلاس های واحد نیاوران را در لینک زیر ببینید.

این خبر تکمیل می شود.

اخبار پیشنهادی