تئاتر به زندگی رنگ می‌دهد

جشنواره تئاتر دانش‌آموزی مجتمع فرهنگی-آموزشی علامه‌طباطبایی با نام «نمایش=زندگی» برگزار شد. همه واحد‌های آموزشی در این جشنواره شرکت کردند. علامه‌ای‌ها در طول سال تحصیلی توسط مربی متخصص آموزش می‌بینند وتکنیک های مختلفی از جمله بازیگری، فن بیان و نمایش‌خوانی را تمرین می‌کنند.

دانش آموزان دبیرستان دوره اول واحد فرمانیه نیز در جشنواره تئاتر مجتمع شرکت کردند و در رشته‌های كارگرداني، نويسندگي،گروه تئاتر ،موسيقي (پارسا مستوفی و آرمان طهماسبی) و بازیگری (محمدرضا نوروزی) مقام اول و اشکان عطایی فر نیز مقام دوم بازیگری را کسب کردند.

بهروز بقایی کارگردان و بازیگر تئاتر که از مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی نیز دیدن کرده، تمرین و اجرای مستمر تئاتر دانش آموزی را ضروری می‎‌داند و  معتقد است که تئا‌تر به زندگی دانش‌آموزان رنگ می‌دهد. او در گفت و گو با روابط عمومی واحد فرمانیه گفت: « تئا‌تر دانش‌آموزی گونه‌ای از تئا‌تر است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت و سال‌ها است که در مدارس به اجرا در می‌آید و جایگاه تثبیت شده‌ای دارد.» او با تاکید بر نقش و حضور مربی متخصص در کنار دانش‌آموزان گفت: «حضور یک مربی مجرب و آموزش دیده در یک نمایش دانش آموزی از اهمیت بالایی برخوردار است تا جایی که اگر امکان حضور فیزیکی مربی در مدرسه نبود باید از طریق تلفن هم که شده میزان پیشرفت و فعالیت دانش‌آموزان را پیگیری کند و به آن‌ها مشورت دهد»

اخبار پیشنهادی