بودجه بندی آزمون مبحثی ۱۲ اسفند دوره دومی ها

چهارمین آزمون مبحثی دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران شنبه ۱۲ اسفندماه ماه برگزار می شود. در این آزمون دانش آموزان پایه دهم و یازدهم واحد پاسداران حضور خواهند داشت. آزمون مبحثی راس ساعت هفت صبح شنبه آغاز می شود.

دانش آموزان پایه دهم رشته ریاضی و تجربی در این امتحان به سوالات درس های زبان، دینی، ریاضی، هندسه و زیست پاسخ می دهند. سوالات درس های هندسه و زیست به صورت تشریحی و سه درس دیگری به صورت تستی خواهد بود.

طبق بودجه بندی اعلام شده، در رشته ریاضی و تجربی سوالات درس زبان از درس سوم و درس دینی از دروس ۷ تا ۹ طرح خواهد شد. کل فصل پنجم درس ریاضی هم مورد آزمون قرار خواهد گرفت.

فصل ۳ کتاب هندسه از صفحات ۵۳ تا ۶۴ مفاد آزمون در بخش هندسه برای رشته ریاضی را تشکیل می دهد. دانش آموزان رشته تجربی هم باید فصل ۵ درس زیست شناسی از صفحات ۷۹ تا ۹۰ را امتحان بدهند.

دانش آموزان پایه یازدهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران در رشته ریاضی درس های حسابان و هندسه را امتحان می دهند. در حسابان از فصل ۴ صفحات ۹۱ تا ۱۰۹ و در هندسه از فصل ۲ صفحات ۳۳ تا ۶۰ سوال مطرح می شود. دانش آموزان رشته تجربی هم در درس زیست شناسی از فصل ۶ صفحات ۷۶ تا ۹۶ و در درس ریاضی فصل های ۴ و ۵ صفحات ۷۱ تا ۱۱۴ را امتحان می دهند.

درس زبان برای هر دو رشته تجربی و ریاضی مشترک است و دانش آموزان در آن باید به سوالات مربوط به درس ۲ از صفحه ۴۹ تا ۷۹ پاسخ بدهند.

اخبار پیشنهادی