برگزاری دومین اردوی شبی در مدرسه در واحد شریعتی

دومین اردوی «شبی در مدرسه» در دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی برگزار شد. در این اردو دانش آموزان پایه دهم و یازدهم، در مدرسه ماندند. این مراسم از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه آغاز و ساعت ۹ صبح پنج شنبه ۱۷ بهمن ماه به پایان رسید.

در این برنامه «مهدی لواسانی» مدیر واحد شریعتی، مشاوران، مسئول فرهنگی و مسئول انضباطی مدرسه به همراه ۶۰ نفر از دانش آموزان حضور داشتند. پختن شام و آماده کردن صبحانه به همراه مدیر مدرسه و برگزاری مسابقات فوتبال دستی، تنیس روی میز و بازی های کامپیوتری از جمله کارهایی بود که دانش آموزان در این اردو انجام دادند.

کسب اعتماد به نفس با تفریح در مدرسه

به گفته «حسین شهرابی» مسئول فرهنگی دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی اردوی شبی در مدرسه با دو هدف برگزار شد: «هدف اول از برگزاری اردوی شبی در مدرسه این بود که دانش آموزان چند ساعتی کنار همکلاسی هایشان تفریح کنند و از فضای درس فاصله بگیرند. مدرسه می تواند علاوه بر محیطی آموزشی، مکانی برای تفریح و شادی بچه ها هم باشد. این موضوع باعث می شود دانش آموزان حس بهتری نسبت به مدرسه داشته باشند.»

آموزش مهارت های شخصی و اجتماعی هدف دیگر برگزاری این اردوها در واحد شریعتی است: «آشنایی با کارکردهای اجتماعی مدرسه، انتقال اصول اساسی تربیت به دانش آموزان و  تقویت مسئولیت پذیری و اعتماد به نفس هدف دیگر ما از چنین اردوهایی است. بچه ها باید یاد بگیرند دور از خانواده و در کنار دوستانشان مدتی را سپری کرده و کارهای خودشان را به طور مستقل انجام دهند.»

بر اساس برنامه ریزی های کادر اجرایی واحد شریعتی اردوی شبی در مدرسه برای دانش آموزان دو بار در طول سال تحصیلی برای دانش آموزان برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی