برگزاری جلسه هم اندیشی در واحد پاسداران

جلسه هم انديشي مدیریت و کادر اجرایی پیش دبستان و دبستان علامه طباطبايي – واحد پاسداران با اولیاء دانش آموزان پنج شنبه ۱۲ مهرماه برگزار شد. «سید جلال الدین سیفی» در این جلسه درباره برنامه های کلان مدرسه، انجمن اولیاء و مربیان و وظایف آن و برنامه های دانش آموزان با اولیاء صحبت کرد.

سیفی ابتدا به چهار رکن اصلی واحد پاسداران در سال تحصیلی جدید اشاره کرد: «توجه به تفاوتهاي فردي، تقویت انديشه و خلاقيت، مهارت آموزي و ایجاد محيط امن و شاد اهداف اصلی واحد پاسداران در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ هستند. برای رسیدن به این اهداف برنامه های متنوعی برای دانش آموزان در نظر گرفته ایم.»

سیفی با بیان وظایف انجمن اولیاء و مربیان هم گفت: «پرورش دانش آموزان بدون همکاری و همفکری خانواده و مدرسه انجام نمی شود. انجمن اولیاء و مربیان پل ارتباطی کادر اجرایی و پدر و مادر دانش آموزان است پس نقش بسیار مهمی در اهداف آموزشی و پرورشی دارد.»

در ادامه این جلسه «مهدی احدی» معاون واحد پاسداران برنامه های اجرایی مدرسه را برای اولیاء تشریح کرد. ساعت ورود و خروج دانش آموزان به مدرسه، لیست میان وعده های غذایی و برنامه ناهار از جمله موضوعاتی بود که معاون واحد پاسداران درباره آن ها برای خانواده ها صحبت کرد. او همچنین برنامه های آموزشی پایه های مختلف و اهدافشان را بیان کرد. در ادامه اولیاء دانش آموزان به بیان نظرات خود درباره سال تحصیلی جدید و برنامه های واحد پاسداران پرداختند.

در پایان این جلسه از اعضای انجمن اولیاء و مربیان سال گذشته پیش دبستان و دبستان علامه طباطبايي – واحد پاسداران تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی