برگزاری جلسه هماهنگی آموزشی علامه ای های دوره دوم

جلسه هماهنگی آموزشی پایه های دهم و یازدهم دبیرستان های دوره دوم علامه طباطبایی – واحدهای شریعتی و پاسداران با حضور مدیران و مشاوران دو مدرسه در واحد پاسداران برگزار شد. «محمدرضا میبدی» مسئول مقطع متوسطه دوره دوم مدارس علامه طباطبایی، «محمد طاهری» مدیر واحد پاسداران، «صادق بازوی» مدیر واحد شریعتی، «محمد رضازاده» و«سیدمحسن سیدعلیخانی» مشاوران پایه دهم و یازدهم واحد پاسداران و «امین طالقانی» و «علیرضا اعتمادی» مشاوران پایه دهم و یازدهم واحد شریعتی در این جلسه حضور داشتند.

بررسی تقویم آموزشی پایگاه تابستانی و سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با دو رویکرد حضوری و آنلاین، تعیین زمان برگزاری آزمون های میان ترم، پایان ترم و آزمون های جامع در ترم تابستانی و نیمسال اول و دوم تحصیلی، نحوه برگزاری آزمون های تستی و تشریحی و اردوهای مطالعاتی قبل از هر آزمون، از جمله مباحثی بود که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.

برگزاری آزمون تعیین سطح؛ ۲۶ تیرماه

براساس تصمیم گیری اعضای جلسه هماهنگی آموزشی پایه های دهم و یازدهم واحدهای شریعتی و پاسداران، پایگاه تابستانی دانش آموزان از ۲۱ تیرماه آغاز می شود. دانش آموزان پایه دهم و یازدهم ۲۶ تیرماه در آزمون تعیین سطح شرکت می کنند. سطح بندی کلاس ها در ادامه پایگاه تابستانی و سال تحصیلی، براساس نتایج این آزمون انجام می شود. آزمون تعیین سطح در سامانه مدیریت آموزش برگزار می شود و همه دانش آموزان می بایست در آن شرکت کنند. سوالات این آزمون برای پایه دهمی ها از مباحث کتاب های دوره اول دبیرستان و برای پایه یازدهمی ها از مباحث پایه دهم طرح خواهد شد. همچنین در پایان پایگاه تابستانی آزمون پایان دوره تابستان برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم برگزار خواهد شد. تاریخ این آزمون ۲ شهریورماه است.

برنامه آزمون های ترم و میان ترم

بررسی زمان و نحوه برگزاری آزمون های میان ترم و پایان ترم بخش دیگری از این جلسه بود. بر همین اساس امتحانات میان ترم نیمسال اول تحصیلی دانش آموزان از ۲۷ مهرماه به مدت دو هفته برگزار و سپس دانش آموزان در آزمون تستی جامع شرکت می کنند. دهه سوم آبان ماه کارنامه امتحانات میان ترم توزیع می شود و هفته اول دی ماه نیز، آزمون های پایان ترم نیمسال اول شروع خواهد شد. دانش آموزان تا ۲۳ دی امتحان می دهند و بعد از دو روز استراحت، ۲۶ دی ماه در آزمون تستی جامع شرکت می کنند.

همچنین آزمون های میان ترم نیمسال دوم تحصیلی برای دروس عمومی، هفته آخر اسفند و برای دروس اختصاصی هفته سوم فروردین ۱۴۰۰ برگزار می شود. آخرین آزمون جامع تستی دانش آموزان نیز اواخر فروردین سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی