برگزاری جلسه آموزش خانواده در واحد تهرانپارس

چهارمین جلسه آموزش خانواده با موضوع فرزند پروری ۱بهمن در پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس، به صورت آنلاین برگزار شد.

دراین جلسه مشاور واحد تهرانپارس با اولیا، درباره موضوعاتی مثل سبک های فرزند پروری، نیاز به محدودیت های معقول و انتظارات واقع بینانه صحبت کرد. «ساره ریسمانچی» مشاور پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس در این جلسه در مورد تله های ذهنی فرزندان گفت: «با توجه به انواع سبک های فرزندپروری و نتایج آن، همه انسان ها نیازهای هیجانی اساسی دارند. اگر این نیازها در دوره کودکی برطرف نشود، تله هایی در ذهن فرزند شکل می گیرد که در نوجوانی تثبیت می شود و همچنان در بزرگسالی تداوم دارد.»

ریسمانچی در ادامه جلسه سبک های فرزند پروری را با توجه به ویژگی هایش برای والدین توضیح داد و گفت: «باید محدودیت ها و انتظاراتی واقع بینانه با توجه به سن و توانایی دانش آموز در نظر گرفته شود که به او کمک می کند، تفاوت بین درست و نادرست را متوجه شود و با دیگران همکاری مطلوب داشته باشد.»

یادگیری صبر و مسئولیت پذیری دانش آموزان، از اهداف دیگر جلسه فرزند پروری در پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس بود.

اخبار پیشنهادی