برگزاری جشن تهرانپارسی ها برای مادرانشان

جشن روز مادر در پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس برگزار شد. تهرانپارسی ها در این جشن با اجرای برنامه های مختلف مادرانشان را در مدرسه غافلگیر کردند. هدف از این برنامه ها خوشحال کردن مادران و تشکر از زحمات بسیار آن ها بود.

در ابتدای این جشن دانش آموزان پایه ششم سرود «لالایی» را برای مادرانشان اجرا کردند. این سرود درباره زحمات مادران برای فرزندانشان بود. سپس دانش آموزان پایه پنجم آهنگی را به صورت لباهنگ اجرا کردند.

 سرود «مادر من» برنامه دیگری بود که پایه سومی ها اجرا کردند. دانش آموزان پایه دوم هم سرود خواندند و از مادرانشان تشکر کردند.

برنامه های دانش آموزان پایه اول در جشن روز مادر پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس در دو بخش انجام شد. ابتدا دانش آموزان پایه اول در گروه رز صورتی، نمایش «چقدر پر برکت» را اجرا کردند و سپس گروه رز قرمز نمایشی درباره احترام به بزرگترها را برای مادرانشان بازی کردند. در پایان پیش دبستانی ها هم شعری کودکانه را به صورت دسته جمعی خواندند.

«نجمه امرالهی» مدیر پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس در این جشن با تبریک روز مادر به مادران تهرانپارسی، درباره جایگاه مهم زن در خانواده و تربیت فرزندان برای اولیاء صحبت کرد. او از دانش آموزان خواست تا همیشه قدردان زحمات مادرانشان باشند.

اخبار پیشنهادی