نیاورانی ها در اردیبهشت ماه، اردو رفتند، جشن گرفتند و آشپزی کردند

برگزاری جشن، در پایان یک سال تحصیلی خوب

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران در اردیبهشت ماه، به اردوی تفریحی رفتند، در جشن های پایان سال و دورهمی مادر، پسری شرکت کردند و آزمون نهایی دادند.

جشن در پایان یک سال تحصیلی خوب

جشن های پایان سال تحصیلی برای دانش آموزان دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران برگزار شد. دانش آموزان پایه های دوم تا ششم واحد نیاوران، شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در جشن پایان سال تحصیلی شرکت کردند. مسابقه، بازی گروهی و اهدای جایزه، از برنامه های این جشن بود.

 دانش آموزان پیش دبستان و پایه اول مدرسه هم ۳۰ اردیبهشت در دو برنامه «جشن غنچه ها» و «جشن الفبا» شرکت کردند.

نیاورانی ها در این جشن، ابتدا سرود دسته جمعی خواندند. سپس در حیاط بازی های گروهی انجام دادند. گرفتن عکس های یادگاری، اهدای جایزه و بریدن کیک، از دیگر بخش های جشن پایان سال پیش دبستانی ها و پایه اولی های واحد نیاوران بود.

تصاویر جشن الفبا و غنچه ها

تصاویر جشن پایه دوم تا ششم

در کلاس شطرنج چه آموختیم؟

دورهمی مادر، پسری در واحد نیاوران، هفته دوم اردیبهشت ماه برگزار شد. موضوع این برنامه، کلاس «شطرنج زندگی» و مهارت هایی بود که نیاورانی ها در این کلاس یاد گرفتند. کلاس «شطرنج زندگی» از ابتدای سال تحصیلی و با هدف تقویت مهارت هایی فردی و گروهی دانش آموزان به همراه آموزش شطرنج برگزار شد. تقویت اعتماد به نفس از مهمترین دستاوردهای این کلاس برای دانش آموزان بود.

اسکواش به همراه خانواده

دانش آموزان و و اولیا پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران، جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه در اردوی اسکواش شرکت کردند. در این اردوی مفرح، نیاورانی ها با رشته ورزشی اسکواش آشنا شدند و با هم مسابقه دادند.

آشپزی با همکلاسی ها

«ماراتن آشپزی علمی»، عنوان برنامه دیگری بود که دانش آموزان اردیبهشت ماه در آن شرکت کردند. در این ماراتن، دانش آموزان دبستان واحد نیاوران در جشنواره «ماراتن آشپزی علمی»، بعد از چند مرحله مسابقه، به مواد غذایی دسترسی پیدا کرده و با آن ها غذا درست کردند.

تصاویری از ماراتن آشپزی علمی در واحد نیاوران را اینجا ببینید.

شرکت در آزمون نهایی

آزمون نهایی دانش آموزان پایه ششم دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار شد. نیاورانی ها در این آزمون به سوالاتی از دروس علوم و ریاضی پاسخ دادند.

تصویری از حضور ششمی ها در آزمون/ کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی