برگزاری اولین جلسه مشاوره خانواده واحد شریعتی

اولین جلسه مشاوره خانواده دبیرستان دوره علامه طباطبایی – واحد شریعتی برگزار شد. این جلسه با موضوع «ملاحضاتی در برقراری ارتباط موثر و بررسی موانع و چالش های آن» دوشنبه ۲۰ آذرماه در محل دبیرستان شریعتی تشکیل شد. سخنران این جلسه «سید جلال خادمی نوش آبادی»، مشاور تحصیلی و خانواده بود.

در ابتدای این جلسه «مهدی لواسانی» مدیر واحد شریعتی درباره اهمیت جلسات آموزش خانواده برای اولیاء دانش آموزان صحبت کرد. او از خانواده ها خواست که با حضور مستمر خود در جلسات آمورش خانواده، باعث پیشبرد بهتر برنامه های مدرسه شوند.

در ادامه «سید جلال خادمی نوش آبادی» درباره موضوعات مختلف برای خانواده ها سخنران کرد. خادمی حرف های خود را با مروری به جلسات مشاوره خانواده سال گذشته واحد شریعتی آغاز کرد و گفت:« برای تحلیل موضوع زندگی سالم ابتدا باید شرایط موجود را خوب بشناسیم. برای این کار به شاخص هایی اجتماعی نیازداریم تا مشخص شود دغدغه اصلی خانواده ما چیست.»

خادمی با بیان اینکه ارزشهای جامعه متفاوت از گذشته شده است گفت:« ویژگی های فردی دانش آموزان و والدین نسبت به سالهای قبل متفاوت شده است. بنابراین باید در ابتدا همدیگر را خوب بشناسیم. فراموش نکنیم انسان بر خلاف دیگر موجودات از جسم، رشد، اراده، حرکت، کمال طلبی و علم و معرفت تشکیل شده و به همین دلیل شناخت سخت تری دارد.»

در پایان این جلسه کارنامه میان نوبت دانش آموزان به والدین تحویل داده شد.

اخبار پیشنهادی