برگزاری اولین جلسه مسئول آموزش دبستان های علامه طباطبایی با اولیا

اولین جلسه گفتگو «افشین دانش نژاد» مسئول آموزش پیش دبستان و دبستان های مجتمع علامه طباطبایی با اولیا دانش آموزان با موضوع رویکرد های آموزشی سه شنبه ۳ آبان ماه به صورت آنلاین برگزارشد.

این جلسات برای همکاران و اولیا دبستان های علامه طباطبایی به صورت دو هفته یکبار و در ۱۵ جلسه برگزار می شود.
«افشین دانش نژاد» مسئول آموزش پیش دبستان و دبستان های مجتمع علامه طباطبایی در این جلسه درباره اهداف آموزشی و اهمیت آن، توضیح داد. دانش نژاد گفت: «هدف از برگزاری این جلسات آگاه سازی اولیا و تامل آن ها بر روی اهداف آموزشی دبستان است تا بتوانیم به پیشرفت و ارائه خدمات آموزشی مناسب و با کیفیت برسیم.»

تعریف اهداف آموزشی و آشنا کردن اولیا با رویکردهای مهم آموزش دانش آموزان و معرفی منابع مختلف ویژه اولیا و همکاران، سه محور اصلی این جلسه بود.

این جلسه با پخش ویدیوی آموزشی برای اولیا و همکاران و پرسش های دانش نژاد از آنها درباره محتوای ویدیو آغاز شد.
رویکرد رفتارگرایانه، رویکرد شناختی، رویکرد اجتماعی، رویکرد اجتماعی – شناختی، رویکرد سازنده گرایانه، رویکرد عصب -روان شناختی از جمله رویکرد هایی مهم آموزشی بود که دانش نژاد در ابن جلسه درباره آن صحبت کرد.

در پایان این جلسه منابعی کاربردی مثل «رویکردهای آموزشی»، «نظریه های یادگیری و تدریس آنها چه معنایی برای مربیان دارند» و کتاب «روانشناسی کاربردی برای معلمان» جهت مطالعه به اولیای دانش آموزان دبستان های مجتمع علامه طباطبایی معرفی شد.

ویدئو کامل این جلسه را در اینجا تماشا کنید.

اخبار پیشنهادی