برگزاری اولین جلسه توجیهی ثبت نام در دبستان واحد پاسداران

اولين جلسه توجيهي ثبت نام پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران برگزار شد. خانواده دانش آموزان متقاضی ثبت نام در پايه هاي مختلف جمعه ۳ اسفند ماه در این جلسه حضور داشتند. در ابتدای این مراسم «سید جلال الدین سیفی» مدیر واحد پاسداران درباره اهداف و چشم اندازهای مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی برای اولیاء دانش آموزان صحبت کرد.

بیان جزییات طرح های آموزشی و معرفی سیستم ارزشیابی توصیفی از مباحث دیگری بود که در این جلسه مطرح شد. «مهدی احدی» معاون مدرسه با بیان سیستم آموزشی واحد پاسداران، روش های آموزش به دانش آموزان با هوش های چندگانه را برای میهمانان جلسه توجیهی ثبت نام توضیح داد.

در بخش دیگری از این جلسه، معلمان و کادر اجرایی مدرسه به پرسش های خانواده ها درباره موضوعات مختلف آموزشی، پرورشی، ورزشی و پژوهشی در واحد پاسداران پاسخ دادند. همچنین ایستگاه مهارت های حرکتی، دست ورزی و بازی و  خلاقیت و نقاشی تشکیل شد و دانش آموزان در آن ها شرکت کردند.

دانش آموزان متقاضی ثبت نام در پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران در گروه های مختلف بازی کردند، نقاشی کشیدند و کاردستی ساختند تا مهارت های مختلف آن ها توسط کادر اجرایی مدرسه مشخص شود.

اخبار پیشنهادی