جلسات مشترک اولیا و آموزگاران تهرانپارسی ها با چه اهدافی برگزار شد؟

اولین جلسه مشترک آموزگاران پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس با اولیا دانش آموزان برگزار شد. اولیا دانش آموزان تهرانپارسی در همه مقاطع، از پایه پیش دبستان تا پایه ششم، روز سه شنبه ۱۲ مهر ساعت ۸ صبح در این جلسه شرکت کردند. موضوع این جلسه آشنایی آموزگاران و اولیا با یکدیگر بود.

در ابتدای این جلسه آموزگاران پایه های اول، دوم و سوم مدرسه بعد از معرفی خود، درباره روش تدریس و نحوه آموزش به دانش آموزان برای خانواده ها صحبت کردند. معرفی کتاب های درسی، هدف آموزش از آنها و کاربردشان در زندگی روزمره، از دیگر موضوعات این جلسه بود.

آموزگاران ریاضی در این جلسه درباره ابزارهای مختلف آموزش این درس و اهمیت تمرین در خانه برای اولیا صحبت کردند.

روش صحیح املا گفتن و تصحیح املا، کاربرد دفترچه روزنگار، اهمیت کتابخوانی و روانخوانی دانش آموزان، توضیح سیستم تشویق کلاس، نحوه ارائه تکالیف مهارت محور، فواید تغذیه سالم و خوراکی روزانه از دیگر صحبت های آموزگاران پایه اول تا سوم تهرانپارسی در این جلسه بود.

ارتباط موثر آموزگاران و اولیا، از جمله صحبت های مطرح شده در جلسه مشترک آموزگاران پایه چهارم تا ششم واحد تهرانپارس با اولیا دانش آموزان بود. آموزگاران تهرانپارسی بعد از تبریک سال تحصیلی جدید، درباره روند آموزشی کلاس وکارهای کلاسی توضیح دادند.

ارزشیابی ماهانه، بیان نحوه ارائه تکالیف به صورت گروهی و فردی، نحوه ارزشیابی ماهانه، استفاده دانش آموزان از دفترچه سوال و کاربرگ های عملکردی و کاوشگری از دیگر صحبت های آموزگاران تهرانپارسی در این جلسه بود.

در ادامه، دبیران ادبیات، ریاضی، علوم، مطالعات اجتماعی، هدیه، قرآن، ورزش و دبیران فوق برنامه دانش آموزان پایه چهارم تا ششم واحد تهرانپارس، درباره اهداف آموزشی و نحوه تدریس شان با اولیا صحبت کردند.

اخبار پیشنهادی