برگزاری آخرین جلسه انجمن اولیا در واحد تهرانپارس

آخرین جلسه انجمن اولیا و مربیان پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ چهارشنبه ۸ اردیبهشت با حضور مدیر، معاون فرهنگی و اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه به صورت آنلاین برگزار شد.

در ابتدای این جلسه نجمه امرالهی مدیر پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس، ضمن پاسخ به سوالات اولیا درباره موضوعات مختلف، شرایط ثبت نام سال جدید را توضیح داد. امرالهی در بخشی از صحبت هایش گفت: «امسال برنامه های مجتمع به گونه ای طراحی شده است که ما برای برگزاری کلاس ها، هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری آماده هستیم و بر اساس برنامه های اعلام شده توسط آموزش و پرورش، کلاس ها را برگزار می‌کنیم.»

امرالهی در ادامه  جلسه درباره برگزاری کلاس های دپارتمان زبان گفت: «کلاس های دپارتمان زبان مدرسه، در تابستان برای دانش آموزان برگزار می شود. هدف از برگزاری این کلاس ها این است که دانش آموزان درس هایشان را دوره کنند و در یادگیری زبان وقفه ای نداشته باشند.»

برنامه ریزی برای جشن روز معلم، گزارش عملکرد فرهنگی، آموزشی به اعضای انجمن، پاسخ به سوالات و برنامه ریزی برای کلاس های سرگرم کننده در تابستان، از دیگر موضوعات صحبت شده در این جلسه بود.

«مریم السادات اصفهانی» عضو انجمن اولیا و مربیان واحد تهرانپارس هم در این جلسه گفت: «دانش آموزان در همه ساعات می توانند از سامانه آموزشی‌شان استفاده کنند. این موضوع باعث می شود که بچه ها به راحتی بتوانند درس هایشان را مرور کنند و دوره کردن درس ها به تثبیت یادگیری آن ها کمک می‌کند.»

در پایان این جلسه به مناسبت روز معلم، اعضای انجمن به نمایندگی از اولیای دانش آموزان، از کادر آموزشی واحد تهرانپارس تقدیر کردند.

اخبار پیشنهادی