برندگان پنجمین جشنواره قرآنی معرفی شدند

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره قرآنی مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه ‌طباطبایی (بهشت انس) با معرفی برترین‌های این جشنواره در هفت رشته امروز در تالار آدینه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «وب سایت علامه» برترین‌های جشنواره قرآنی بهشت انس امروز، یکشنبه ۱۰ اردیبهشت، در مراسمی مورد تقدیر قرار گرفتند. این جشنواره در هفت رشته کانال قرآنی تلگرام، احکام، نهج البلاغه، تواشیح، مفاهیم، حفظ و قرائت و در مقاطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوره دوم برگزار شد. در آغاز این مراسم، پس از قرائت قرآن، پخش سرود ملی کشور و اجرای گروه تواشیح، حاج حسن توفیق حق، عضو هیات موسس مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی با تقدیر از دانش آموزان و والدین آنها، مدیران و مربیان پرورشی مدارس، استقبال والدین و دانش آموزان از جشنواره قرآنی را خوب توصیف کرد و آمار شرکت کنندگان در جشنواره را نشانه عظمت و شکوه آن دانست. وی  ضمن تاکید بر تربیت دانش آموزان با آموزه های قرآنی افزود: ««هر چقدر در امور قرآنی هزینه کنیم در حقیقت برای تربیت نوجوانانمان سرمایه گذاری کرده ایم. و این امر جزء اولویت هاست.»

نفرات برتر کانال تلگرامی از «فرمانیه» و «آبشناسان» آمدند

در ادامه مراسم اختتامیه، نفرات برتر پنجمین جشنواره قرآنی بهشت انس معرفی شدند. در رشته کانال قرآنی تلگرام و در مقطع متوسطه دوره اول، «علی برقیان» از واحد فرمانیه رتبه اول را کسب کرد و «علی جعفری» از واحد آبشناسان بعنوان رتبه دوم معرفی شد. در مقطع متوسطه دوره دوم نیز «محمدرضا قره شیخ لو» و «علی رضایی» هر دو از واحد آبشناسان به ترتیب رتبه های اول و دوم را بدست آوردند.

«پاسدارانی‌ها» و «آبشناسانی‌ها»؛ پیشگامان احکام

در رشته احکام و در مقطع متوسطه دوره اول، «آرمین ابوطالبی» از واحد پاسداران رتبه اول را کسب کرد و «حسین یعقوبی زاده»، «محمد بیدی» و «پارسا عریانی» از واحد میرداماد، به همراه «محمد ایلیا بهمنی» بعنوان رتبه دوم معرفی شدند. در مقطع متوسطه دوره دوم نیز «محمد هاشمی» از واحد آبشناسان و «فراز شاهرخی» از واحد شریعتی رتبه اول را کسب کردند و «محمد جواد باقری»، «محمدحسین خلجی» از واحد پاسداران و «پویا احمدی» از آبشناسان به طور مشترک حائز رتبه دوم شدند.

بچه های «ادونس» و «شریعتی»؛ رتبه های اول نهج البلاغه

در رشته نهج البلاغه و در مقطع متوسطه دوره اول «کاویان ناصری» از واحد ادونس حائز رتبه اول شد و «مهرداد نصیری» از واحد ادونس رتبه دوم را بدست آورد. همچنین «امیررضا فیض آبادی» از واحد آبشناسان بعنوان رتبه سوم معرفی و از «رادین سیری» از واحد آبشناسان و «پوریا تن زاده» از واحد ادونس بعنوان رتبه های چهارم و پنجم قدردانی شد. در رشته نهج البلاغه و در مقطع متوسطه دوره دوم، «سینا ابراهیمی» از واحد شریعتی رتبه اول را بدست آورد و «محسن سراج» از واحد پاسداران دوم شد. «سید سهیل مساعد» از واحد آبشناسان نیز در جایگاه سوم قرار گرفت. هیات داوران در این رشته از «امیر حسین خرم منش» از واحد پاسداران و «محمد ارشیا رضایی» از واحد فاطمی بعنوان رتبه های چهارم و پنجم تقدیر کردند.

تواشیح «آبشناسانی‌ها» در هر دو مقطع اول شد

در پنجمین دوره جشنواره قرآنی مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی و در رشته تواشیح، در مقطع متوسطه دوره اول،  دبیرستان دوره اول «واحد آبشناسان» رتبه اول،  دبیرستان دوره اول «واحد فرمانیه» رتبه دوم و دبیرستان دوره اول «واحد میرداماد» رتبه  سوم را کسب کردند. در مقطع متوسطه دوره دوم نیز «واحد آبشناسان» رتبه اول و «واحد پاسداران» به رتبه دوم دست یافتند.

«میردامادی‌ها» و «پاسدارانی‌ها» نفرات اول مفاهیم را معرفی کردند

در رشته مفاهیم و در مقطع متوسطه دوره اول، «آریا امیرمعینی» از واحد میرداماد رتبه اول، «امیرمحمد ابوعلی» از واحد آبشناسان رتبه دوم و «اشکان وفایی» از واحد میرداماد به رتبه سوم دست یافتند. در مقطع متوسطه دوره دوم نیز «امیرپارسا حقیقی» از واحد پاسداران رتبه اول، «امیرحسین مجتهدی» از واحد فاطمی رتبه دوم و «منجی کیهانیان» از واحد آبشناسان رتبه سوم را کسب کردند. در این رشته از «امیرمهدی مکرمی» از واحد آبشناسان  بعنوان رتبه چهارم تقدیر شد.

حافظان «فرمانیه» و «کارگر» اول شدند

در رشته حفظ و در مقطع متوسطه دوره اول، «امیرمحمد قربانی» از واحد فرمانیه اول شد و «سید محمد موسوی» از واحد گلستان رتبه دوم را بدست آورد. ابوالفضل وجگانی از واحد فرمانیه  نیز سوم شد. در رشته حفظ و در مقطع متوسطه دوره دوم، «علی ثنایی فر» از واحد کارگر رتبه اول را بدست آورد و «امیر مهدی مکرمی» از واحد آبشناسان و «ابراهیم عبدوس» از واحد پاسداران رتبه دوم و سوم شدند.

قاریان «میرداماد» و«پاسداران» رتبه های اول را بدست آوردند

در رشته قرائت قرآن کریم و در مقطع متوسطه دوره اول، «طه اسبرانی» از واحد میرداماد رتبه اول را کسب کرد و «سید محمد موسوی» از واحد گلستان بعنوان رتبه دوم  معرفی شد. «رامتین میرزا خوش نویس» از واحد آبشناسان هم در این رشته سوم شد. هیات داوران همچنین از «محمدحسین نصیرزاده» از واحد آبشناسان بعنوان رتبه چهام تقدیر کرد. در رشته قرائت و در مقطع متوسطه دوره دوم، «احمد رضا اسماعیل افجه» از واحد پاسداران بعنوان رتبه اول معرفی شد و از «سید محمد جلال حکیمی» و «امیر حسین حاجی حسینی» از واحد آبشناسان بعنوان رتبه های دوم و سوم تقدیر شد.

اختتامیه جشنواره قرآنی ۱۸۰۰ نفره

بیش از ۱۸۰۰ نفر از دانش آموزان واحدهای مختلف علامه طباطبایی در سه مقطع ابتدایی، دبیرستان دوره اول و دوم در مراحل مقدماتی و نهایی پنجمین جشنواره قرآنی بهشت انس، از ۲۵ فروردین ماه سال جاری در هفت رشته کانال قرآنی تلگرام، احکام، نهج البلاغه، تواشیح، مفاهیم، حفظ و قرائت با یکدیگر به رقابت پرداختند. در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره قرآنی بهشت انس، آقایان حسن توفیق حق، محمد جعفر مستوفی، یاسر توفیق حق و سروش مستوفی بعنوان اعضای هیات موسس مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی به همراه مدیران، معلمان، مربیان و دانش آموزان واحدهای مختلف مجتمع در کنار خانواده‌های دانش آموزان حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی