مروری بر پایگاه تابستانی میردامادی ها

پایگاه تابستانی دانش آموزان واحد میرداماد با برگزاری آزمون جامع تابستانی در 3 شهریور ماه به پایان رسید.

پایگاه تابستانی دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد با برگزاری آزمون جامع تابستانی در ۳ شهریور ماه به پایان رسید.

علوم، ریاضی، زبان انگلیسی، پژوهش، تمرین مطالب درسی و زنگ مشاوره برنامه هفتگی میردامادی ها در پایگاه تابستانی را تشکیل می داد. در ادامه درباره بخش هایی از پایگاه تابستانی میردامادی ها می خوانیم

اردوها و برنامه های فرهنگی متنوع در اولین تابستان بعد از حضوری شدن مدارس

دبیرستان واحد میرداماد در پایگاه تابستانی امسال اردوهای متنوعی را برگزار کرد. سینما سه بعدی، اتاق فرار، اردوهای ورزشی و تفریحی از برنامه هایی بود که در کنار کلاس ها و برنامه های آموزشی، هفته ای یک بار برای دانش آموزان برگزار شد. مراسم نوحه خوانی، مسابقات ورزشی داخل مدرسه، توزیع نذری و مراسم صبحگاه از مهم ترین برنامه های فرهنگی داخل محیط مدرسه بود.

برنامه های آموزشی ویژه هر پایه

دانش آموزان پایه های هفتم تا نهم واحد میرداماد در هر پایه برنامه ریزی ویژه آموزشی را دارند؛ این تفاوت در برنامه ریزی آموزشی از پایگاه تابستانی شروع شد.

میردامادی های پایه هفتم در زمان برگزاری پایگاه تابستانی در جلسات مشاوره آموزشی متنوعی با موضوع آزمون جامع، مشاوره های تابستانی و پاسخ به سوالاتشان شرکت کردند.

هشتمی ها هم با برنامه های آموزشی استراتژی آزمون کاتالیزگر، کلاس های مشاوره با توجه به موضوعات پایگاه تابستانی و شرکت در آزمون های آزمایشی طرح «عصر آزمون» پایگاه تابستانی شان را گذراندند. کاتالیزگر هشتمی ها شامل استراتژی آزمون، کلاس مشاوره، قانون بازی، ۷ آزمون آزمایشی و تحلیل آزمون است که در ادامه به دو مورد آن ها می پردازیم.

شرکت در ۷ آزمون برنامه «عصر آزمون»

عصر آزمون بخشی از برنامه استراتژی آزمون هشتمی ها است. این برنامه در قالب ۷ آزمون برای کسب آمادگی بهتر شرکت در آزمون جامع برگزار شد. آزمون های این طرح، با توجه به مدل آزمون جامع برنامه ریزی شد تا دانش آموزان با نوع سوالات و زمانبندی آن ها آشنا شوند. میردامادی ها در روزهای منتهی به آزمون جامع، هر روز ساعت  در عصر آزمون شرکت کردند.

کدهای مخفی آزمون؛ موضوع کلاس های مشاوره میردامادی ها

کلاس های مشاوره دانش آموزان پایه هشتم واحد میرداماد در آخرین هفته پایگاه تابستانی با موضوع کدهای مخفی آزمون برگزار شد. به گفته «حامد معصومی» مشاور هشتمی های واحد میرداماد این کلاس ها با هدف کسب نتیجه بهتر در آزمون، افزایش تمرکز، افزایش دقت، مدیریت و کنترل زمان آزمون و آنالیز سوالات از مزایای استفاده از استراتژی آزمون برگزار می شود.

برنامه ریزی درسی؛ موضوع جلسه مشاوره نهمی های واحد میرداماد

نهمی های واحد میرداماد هم در پایگاه تابستانی امسال، در جلسات مشاوره گروهی متنوعی شرکت کردند. موضوع «حیدر بابایی فرد» مشاور دانش آموزان پایه نهم واحد میرداماد درباره این جلسه می گوید: «از مهم ترین محورهای پایگاه تابستانی مجتمع علامه طباطبایی، آزمون جامع تابستان است. در جلسه با دانش آموزان هم علاوه بر نحوه استفاده از سامانه های آموزشی، درباره برنامه ریزی درسی ویژه آزمون جامع با دانش آموزان صحبت کردیم؛ البته جدا از جلسه دانش آموزان، جلسه ای هم با اولیا در ارتباط با همین موضوع خواهیم داشت.»

دوره تکنیک های تست زنی، دیگر برنامه نهمی ها بود. به گفته مشاور نهمی های این واحد، این تکنیک ها در مدیریت زمان آزمون و دیدن همه سوالات کاربرد دارد.

 

 

اخبار پیشنهادی