برنامه های علامه ای ها در نوروز ۱۴۰۱

دانش آموزان مدارس مجتمع علامه طباطبایی در مقاطع پیش دبستان، دبستان، دوره اول و دوره دوم برنامه های آموزشی و فرهنگی متنوعی برای عید نوروز دارند. این برنامه ها علاوه بر کمک به دانش آموزان برای مرور درس ها در جنبه آموزشی، جای خالی برنامه های فرهنگی مناسب را هم پر می کند. در ادامه به برخی از فعالیت های آموزشی و فرهنگی دانش آموزان می پردازیم.

جشن مجازی نوروز در واحد تهرانپارس برگزار شد

پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس، دوشنبه ۲۳ اسفند ماه، جشن نوروز را با فضایی شاد به همراه نمایش عروسکی، موسیقی، بازی و چالش های نوروزی، به صورت مجازی برگزار کرد.

نیاورانی ها عیدی گرفتند

پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران، آخرین هفته  از اسفند ماه در روز های مشخص شده و با تعداد محدود به مدرسه دعوت شدند. اجرای موسیقی زنده، صحبت درباره نوروز، بازی، مسابقه و دریافت عیدی، از موضوعات برنامه نوروزی #نیاورانی ها بود.

پسران پاسدارانی جشن نوروز را برگزار کردند

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران، برای برگزاری جشن عید نوروز به مسئول فرهنگی مدرسه کمک کردند. آن ها روز یکشنبه ۲۲ اسفند، به کمک مسئول فرهنگی مدرسه، برنامه ای همراه با موسیقی زنده، نمایش، مسابقه و عروسک گردانی برای دانش آموزان دیگر آماده کرده و به صورت مجازی آن را اجرا کردند.

پاسدارانی ها بسته آموزشی نوروزنامه دریافت کردند

دانش آموزان دبیرستان پسرانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران، بسته آموزشی نوروز نامه شامل برنامه مطالعاتی، مجموعه تمرین و نمونه سوال را دریافت می کنند.

چالش توسعه فردی در تعطیلات عید

دانش آموزان دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران، تعطیلات نوروز در چالش توسعه فردی و مهارت ها شرکت کرده و پاسخ سوالاتی که از آن ها پرسیده می شود را تا پایان تعطیلات، در سامانه شان بارگزاری می کنند.

برنامه های آموزشی فرمانیه ای ها در روزهای عید نوروز

دانش آموزان دبیرستان متوسطه علامه طباطبایی – واحد فرمانیه با تکالیف درسی و برنامه مطالعاتی، درس ها و واحد های آموزشی شان در تعطیلات نوروزی مرور می کنند.

مرور درس ها؛ هدف آموزشی میردامادی ها در دو هفته ابتدایی فروردین

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد برای تعطیلات نوروزی، برنامه مطالعاتی، مرور درس ها و گزارش تکلیفاتشان را انجام می دهند. شرکت در مسابقه های فرهنگی هم از برنامه های دیگر میردامادی ها در هفته های آغازین سال جدید است.

تهیه کتاب صوتی در نوروز گلستانی ها

دانش آموزان پایه هفتم واحد گلستان نوروز ۱۴۰۱ در برنامه دسیبل با توان عشق یکی از کتاب های مورد علاقه خود را با صدای خودشان می خوانند. این کتاب های صوتی به صورت مجموعه در اختیار افراد انجمن نابینایان قرار می گیرد.

برنامه مطالعاتی ویژه نوروز در واحد شریعتی

دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی در تعطیلات نوروز با برنامه مطالعاتی ویژه، به دوره درس هایشان می پردازند. برنامه مطالعاتی دانش آموزان این واحد از ۳ تا ۱۲ فروردین است. برنامه آموزشی کنکوری های واحد شریعتی هم از ۳ فروردین ماه آغاز می شود. بسته های تستی، کلاس های رفع اشکال، بازه های مطالعاتی، برنامه ریزی ویژه درسی و آزمون های مختلف از برنامه های جامع آموزشی دوازدهمی های واحد شریعتی است.

برنامه های پاسدارانی ها به مناسبت نوروز

دهمی های دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران برای عید نوروز، تکالیف آموزشی دریافت می کنند. این تکالیف شامل دو بخش تشریحی و تستی با هدف آمادگی برای آزمون های تشریحی و همچنین رفع نقاط ضعف مربوط به آزمون های آزمایشی دانش آموزان است.

برنامه آموزشی یازدهمی های این واحد هم از ۶ تا ۱۱ فروردین است. حل تکالیف با محوریت درس های تخصصی و درس عربی از برنامه های یازدهمی ها در نوروز است؛ بارگذاری تکالیف به صورت روزانه انجام و فردای همان روز از مباحث روز قبل، آزمون برگزار می شود.

دوازدهمی های واحد پاسداران هم در طول تعطیلات نوروزی، در اردوی مطالعاتی شامل برنامه ریزی های ویژه آموزشی، بازه های مطالعه، حل تست و مرور مطالب مربوط به پایه های دهم و یازدهم و آزمون های آزمایشی شبیه ساز و تستی شرکت می کنند.

اخبار پیشنهادی