برترین های المپیاد ورزشی امیدان واحد آبشناسان

المپیاد ورزشی امیدان ویژه کارکنان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان و ستاد مجتمع، هفته گذشته برگزار شد.

کارکنان واحد آبشناسان و ستاد مجتمع در ۵ رشته دارت، شطرنج، طناب کشی، والیبال و تنیس روی میز با هم رقابت کردند. تیم ها و نفرات برتر هر رشته به شرح زیر است.

در رشته والیبال تیم اجرایی متشکل از محمود سجادی، محمدباقر حاجی زاده، مهدی ملایری، فرید خیرخواه، بهزاد علمداری و مظفر مخفمی به مقام قهرمانی رسید. تیم فرهنگی به مقام نایب قهرمانی رسید. اسامی این تیم عبارتند از حامد معصومی، جواد امانی، علی صمدی، محمد احسان قلی زاده، محمدرضا منصوری و علی سجادی.

در رشته دارت حامد معصومی به مقام اول دست یافت، مصطفی مسعود و محسن ایرانی با امتیازهای برابر در رتبه دوم قرار گرفتند و احسان رنگیان سوم شد. مصطفی جوادزاده، مدیر واحد آبشناسان هم با کسب بیشترین امتیاز به عنوان چهره ماندگار در این رشته انتخاب شد.

در رشته تنیس روی میز محمود سجادی، محمدباقر حاجی زاده، محمدتقی کشاری و فرید خیرخواه به ترتیب رتبه های اول تا چهارم را به دست آوردند.

در رشته طناب کشی هم حامد معصومی، محمد عظیمی، علیرضا مصطفایی، جواد امانی، محمود صیادی، درویش الله یاری و محمدرضا مصطفایی به مقام قهرمانی دست پیدا کردند. در رشته شطرنج نیز محسن تظری قهرمان و احسان قلی زاده نایب قهرمان شد.

اخبار پیشنهادی