از 2 تا 10 آبان و همزمان با دهۀ ریاضی

اولین جشنوارۀ بازی‌های فکری علامه‌ای‌ها برگزار می شود

«باشگاه ریاضی» مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی، به مناسبت دهۀ ریاضیات، «اولین جشنوارۀ بازی‌های فکری علامه‌ای ها» را در سطح مدارس ده گانه علامه طباطبایی برگزار می کند.

این جشنواره برای مقاطع ابتدایی، دوره اول و دوره دوم متوسطه، در دو سطح برگزار می شود. دانش آموزان ابتدا در مدارس خود در بازی های جشنواره شرکت می کنند. سپس برگزیدگان واحدهای آموزشی، در مرحله نهایی با دانش آموزان سایر واحدها رقابت خواهند کرد. پوستر جشنواره را اینجا دانلود کنید.

علاقه مندان به شرکت در «اولین جشنوارۀ بازی‎های فکری علامه ای‌ها» تا دوم آبان ماه می توانند با مراجعه به رابط باشگاه ریاضی در واحدهای آموزشی خود ثبت نام نمایند. رقابت های جشنواره در سطح مدرسه، از دوم تا هشتم آبان برگزار خواهد شد. رقابت نهایی برگزیدگان واحدهای ده گانه علامه طباطبایی نیز روز دهم آبان در ستاد مجتمع برگزار می شود.

نفرات برتر مدارس ده گانه، «گواهینامه باشگاه ریاضی» دریافت می کنند و برندگان نهایی جشنواره در «جشن ریاضی» جایزه می گیرند.

برای شرکت در «جشنواره بازی‌های فکری علامه‌ای ها» از طریق مراجعه به صفحه ثبت نام باشگاه ریاضی در سایت www.alameh.ir ثبت نام کنید. (لینک ثبت نام در باشگاه ریاضی)

اول تا ۱۰ آبان بعنوان دهۀ ریاضیات نام گذاری شده است. «باشگاه ریاضی» علامه طباطبایی، در این دهه برای دانش آموزان برنامه‌ های متنوعی تدارک دیده است. اول ابان، رویداد «روز جبر» برگزار شده است. زنده باد ریاضیات.

باشگاه ریاضی با چه تعریفی راه اندازی شد؟

«باشگاه علوم ریاضی»، فضایی است برای فعالیت های علمی خلاق، آزاد، کاوشگرانه و فرا مدرسه ای به منظور ایجاد بینش علمی و تقویت روحیۀ تفکر انتقادی و افزایش شوق یادگیری. این باشگاه، امکانی است برای ایجاد بستری سالم به منظور رقابت سازنده میان دانش آموزان، برای رسیدن به اهداف آموزشی و تربیتی مجتمع علامه طلاطبایی. «باشگاه ریاضی» در زمینه انواع شاخه های ریاضیات مدرسه ای (حساب و جبر، هندسه، آمار و احتمال، ریاضیات گسسته) و گرایش‌های مرتبط، در سطح دانش آموزان مقاطع ابتدایی، متوسطه دورۀ اول و متوسطۀ دورۀ دوم فعالیت خواهد کرد. فعالیتهای این باشگاه در طول سال تحصیلی و با توجه به شرایط انتخاب می شود.

اخبار پیشنهادی