اولین جلسه دبیران فوق برنامه واحد تهرانپارس با اولیا

اولین جلسه آشنایی دبیران فوق برنامه با اولیا دانش آموزان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس سه شنبه ۲۶ مهرماه برگزار شد.

«زهرا نادری» دبیر مهارت های زندگی، «مانداناقاسمی» دبیر مهارت های تفکر، «بهاره رحمتی» دبیر کامپیوتر واحد تهرانپارس در این جلسه حضور داشتند.

اولیا دانش آموزان واحد تهرانپارس در تمامی مقاطع از پایه پیش دبستان تا پایه ششم در این جلسه شرکت کردند. دبیران فوق برنامه واحد تهرانپارس بر اساس زمانبدی مشخص با اولیا دیدار کردند.

در این جلسه «نادری» درباره روند کلاس مهارت زندگی برای دانش آموزان دوره‌ دوم دبستان، گفتگو محور بودن و مشارکت  آنها در کلاس توضیح دادند. تغییرات روحی و توجه به نیازها، برگزاری جلسات مشاوره و پاسخ به سوالات اولیا از جمله موضوعات این جلسه بود.

کلاس مهارت های تفکر با هدف به تقویت روحیه پرسشگری، احساس اعتماد به نفس و شناخت مهارت های فردی شان، در طول سال تحصیلی برنامه ریزی شده است. آموزش کامپیوتر با توجه به اهمیت تکنولوژی در انجام کار های روزمره برای دانش آموزان ضروری است. ما تلاش میکنیم علاوه بر آموزش  استفاده از کامپیوتر آنها را با سخت افزار ها و نرم افزار های کاربردی آشنا کنیم.

اخبار پیشنهادی