اهدای تندیس ویژه به پوستر برگزیده همایش

برندگان مسابقه طراحی پوستر مدارس در دومین همایش سراسری مجتمع علامه طباطبایی مشخص شدند

برندگان مسابقه طراحی پوستر مدارس در دومین همایش سراسری معلمان، مدیران و کارکنان مجتمع فرهنگی-آموزشی علامه طباطبایی مشخص شدند.

دبیر ستاد برگزاری دومین همایش سراسری معلمان، مدیران و کارکنان مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی، با اشاره به مشارکت فعال واحدهای تابعه در مسابقه طراحی پوستر مدارس برای این همایش گفت: «پوسترهای ارسالی بر اساس چهار معیار تاثیرگذاری و خلاقیت، جذابیت در طراحی، انتخاب شعار مناسب و نحوه معرفی مدرسه، مورد بررسی قرار گرفته است.» هیات داوران به تاثیرگذاری و خلاقیت و همچنین به جذابیت در طراحی پوستر بیشترین امتیاز را داده اند.

 آقای مصطفی جوادزاده ضمن تشکر همه مدارس تابعه برای ارسال پوستر به همایش افزود: «بر اساس رای داوری معاونت ارتباطات پوستر «کودکی کنید تا رستگار شوید» متعلق به واحد نیاوران رتبه اول را کسب کرد. پوستر های «داشتن دو چیز برای ما افتخار است» متعلق به واحد میرداماد و «حتی یک استعداد هم نباید هدر رود» متعلق به واحد فرمانیه مشترکا دوم شدند و پوستر «اخلاق، نشاط و رشد» متعلق به واحد گلستان در جایگاه سوم قرار گرفت.» به گفته وی، با اهداء لوح سپاس و هدیه از واحدهای برتر قدردانی خواهد شد: «تندیس ویژه ای هم برای مسابقه سالانه همایش معلمان، مدیران و کارکنان طراحی شده است که امسال به واحد برتر مسابقه پوستر اهداء می شود.» جوادزاده افزود: «بر اساس ضوابط تندیس ویژه، مدیر مدرسه باید این تندیس را در همایش سال آینده به ستاد برگزاری بازگرداند تا به برنده رقابت همایش بعدی اهداء شود. بنابراین نام واحدهایی که هر سال در مسابقه همایش سراسری کارکنان برنده می شود روی تندیس حک می شود.»

به گفته معاون هماهنگی مجتمع علامه طباطبایی، تندیس ویژه همایش و جایزه رنیه اول مسابقه طراحی پوستر به زودی در مراسمی به مدیر پیش دبستان و دبستان نیاوران اهداء می شود. جوایز واحدهای میرداماد، فرمانیه و گلستان نیز در همان مراسم به مدیران واحد آموزشی اهداء خواهد شد. «اطلاعیه مسابقه سال آینده همایش  کارکنان، سه ماه قبل از همایش از طریق وب سایت مجتمع اعلام می شود.» این را مصطفی جوادزاده دبیر ستاد برگزاری همایش می گوید.

 

اخبار پیشنهادی