انجمن اولیا و مربیان واحد نیاوران؛ ۳ عضو سابق دوباره انتخاب شدند

جلسه انتخابات انجمن اولیا و مربیان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران روز یکشنبه ۱۴ مهر با حضور اولیای دانش آموزان، نماینده اداره آموزش و پرورش و مسئولان دپارتمان های زبان انگلیسی، فبک، مهارت های زندگی، لگو برگزار شد.

بر اساس آرا «رحیم علی عباسپور»، «فرناز رئوفی»، «محمد علی پوریزدان خواه»، «سپیده امیری»، «مریم الوان دارستانی»، «مریم دوست محمدی»، «ساقی سجادی» و «زهرا دهنوی» به عنوان اعضای اصلی و علی البدل انجمن اولیا و مربیان واحد نیاوران در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ انتخاب شدند.

در این جلسه علی اصغر معینی مدیر جدید واحد نیاوران در مورد اهمیت انجمن اولیا و مربیان و همکاری والدین با مدرسه صحبت کرد. سپس مسئولان دپارتمان های زبان انگلیسی، فبک، مهارت های زندگی و لگو در مورد کارکرد هر یک از درس ها برای دانش آموزان، روش ها و متدهای تدریس هر درس و نحوه سطح بندی دانش آموزان صحبت کردند.

همچنین فاطمه اتفاق مسئول دپارتمان مهارتهای زندگی از تدریس این درس با استفاده از کتابهایی که در این دپارتمان تدوین شده است خبر داد.  

در ادامه جلسه از اعضای انجمن اولیا و مربیان سال گذشته با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر و تشکر به عمل آمد. «فرناز رئوفی»، «مهناز باباجانی»، «رحیم علی عباسپور»، «مریم دوست محمدی»، «فرهان رفیعیان»، «شهره پورمعمار»، «مریم الوان دارستانی» و «آرش شعاری» اعضای انجمن اولیا و مربیان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ بودند که ۳ نفر از آنان در سال تحصیلی جدید نیز به عنوان عضو انجمن اولیا و مربیان انتخاب شدند.

اخبار پیشنهادی