برای حضور در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران آماده شد

انتشار ۷ عنوان کتاب جدید در انتشارات «هفت و نیم»

انتشارات «هفت و نیم» با بیش از پنجاه عنوان کتاب علمی، آموزشی برای گروه سنی کودک و نوجوان، در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران حضور یافته است.

علاوه بر کتاب های منتشر شده در سال گذشته، «تل ماسه های ستاره»، «اطلس کیهانی الفی فلیت»، «خارپشت و بلوط»، «ماجراهای اندی مک بین»، «مارتی پنتس»، «میوه ها را چه کسی خورده» و «یک روز بارانی»، عناوین جدید کتاب های انتشارات «هفت و نیم»  هستند که برای عرضه در نمایشگاه کتاب امسال آماده شده اند.

انتشارات «هفت‌ و نیم» سال ۱۳۹۷ با هدف تولید کتاب و محصولات علمی، آموزشی و سرگرمی معتبر و مناسب برای گروه سنی کودک و نوجوان تأسیس شده است. نشر کتاب‌های علمی ـ آموزشی با هدف ترویج علم و توسعه‌ی روش و نگرش علمی در بین کودکان و نوجوانان، از جمله ماموریت های تعریف شده برای این انتشارات است.

ادبیات علمی ـ تخیلی برای گروه سنی نوجوان و ادبیات داستانی و غیرداستانی برای گروه های سنی کودکان از شاخه های دیگر فعالیت انتشارات «هفت ‌و نیم» است. این انتشارات، در حوزه ادبیات تألیفی، به نگرش های ملی، دینی و بومی توجه خاص و ویژه ای دارد. طراحی مطلوب و کیفیت خاص، نگاه به اثرگذاری در سطح جامعه و مخاطبان، در عین جذابیت موضوعی و نوآوری در انتخاب عناوین، از سیاست های کلی انتشارات «هفت ‌و نیم» است.

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه، در مصلی امام خمینی (ره) و همزمان بصورت مجازی در www.ketab.ir برگزار می شود. علاقه مندان به کتاب های علمی، آموزشی و سرگرمی در حوزه کودک و نوجوان، می توانند ضمن بازدید از نمایشگاه، از غرفه انتشارات «هفت و نیم» بازدید نمایند. فروشگاه مجازی انتشارات «هفت و نیم» به آدرس www.haftonim.com  نیز آماده ارائه کتاب های مدنظر مخاطبان است.

اخبار پیشنهادی