انتشار مجله الکترونیک تجریشی ها؛ سه روز در هفته

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تجریش، سه روز در هفته می توانند از محتوای مجله الکترونیک «رنگارنگ از همه رنگ» استفاده کنند.

«رنگارنگ از همه رنگ» در واحد تجریش از روز سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ آغاز به کار کرد. این مجله در روز های فرد منتشر می شود. موضوع یکشنبه‌ های آن، موسیقی، آشپزی، دانستنی ها، معماری تصویری و آشنایی با مشاهیر است. سه شنبه ‌ها درباره موضوعاتی مثل حقایق خواندنی، معمای فکری، حکایت و ضرب المثل مطالبی منتشر می شود و همچنین پنجشنبه‌ ها، بازی های خانوادگی، داستان، پادکست و فعالیت های هنری، موضوعات این مجله هستند.

«حمیده اسدی» معاون فرهنگی دبستان تجریش درباره شروع روند کار مجله الکترونیک «رنگارنگ از همه رنگ» گفت: «با توجه با این موضوع که امروزه نیاز دانش آموزان بودن در فضای مجازی است و آن ها برای مطالعه مطالب مربوط به کلاس درسشان نیاز به منبعی موثق دارند، ما در جلسات متعددی درباره این موضوع صحبت کردیم و پس از مشورت و تصمیم گیری، منبعی را برای دانش آموزان آماده کردیم که بدون نگرانی والدین از آسیب های فضای مجازی، بتوانند از مطالب آن استفاده کنند.»

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تجریش، هر هفته پاسخ معماهای مجله را برای معاون فرهنگی مدرسه ارسال می کنند.

اخبار پیشنهادی