انتخاب ۷ عضو جدید انجمن اولیاء واحد نیاوران

۷ عضو جدید انجمن اولیاء و مربیان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران مشخص شدند. براساس رای اولیاء، آقایان «میلاد شامحمدی»، «احسان افسری» و «امیر نواح» و خانم ها «گلناز راستگو»، «گلنوش ستاریان»، «الهام لطیفی» و «رزاقی» اعضای انجمن در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ هستند.

رای گیری برای انتخاب اعضای انجمن اولیاء و مربیان واحد نیاوران، ۱۱ مهرماه در سالن اجتماعات مدرسه برگزار شد. در این جلسه، ۱۱نفر از اولیاء برای عضویت در انجمن، به معرفی خود و ارائه برنامه هایشان پرداختند.

جایگاه انجمن در تحقق برنامه ها

«علی اصغر معینی» مدیر پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران در اولین جلسه انجمن اولیاء و مربیان مدرسه، درباره اهمیت نقش انجمن در برنامه های واحد گفت: «والدین درفرایند آموزش و تربیت فرزندان جایگاهی اساسی دارند. مدرسه هم ضلعِ دیگر مثلثی است که با دانش آموزان تکمیل می شود. اعضای انجمن اولیاء و مربیان واحد نیاوران هم می توانند در فرآیند تربیت فرزندان نقش داشته باشند، هم در ارتباط با اولیاء و هم همکاری با مدرسه. بنابراین انجمن، در همه برنامه های مدرسه ما جایگاه ویژه ای دارد.» معینی از اعضای جدید انجمن خواست تا ارتباط موثری با خانواده ها داشته باشند.

در ادامه این جلسه، رئیس جدید انجمن اولیاء و مربیان واحد نیاوران ابتدا گزارشی از عملکرد انجمن در سال تحصیلی گذشته ارائه داد. «میلاد شامحمدی» درباره مهمترین برنامه های سال تحصیلی جدید گفت: «انجمن اولیاء و مربیان امسال از طرح های و برنامه های خلاقانه مدرسه حمایت می کند. اعتقاد داریم پیشرفت دانش آموزان و کمک به ساختن محیطی بهتر برای آموزش آن ها، به برنامه هایی نیاز دارد تا استعداد دانش آموزان بیش از قبل شکوفا شود.»

اخبار پیشنهادی