امکان ثبت سفارش یکساله غذا برای علامه ای ها

دانش آموزان مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی می توانند ناهار خود را به صورت یکساله از گروه غذایی «هفت و نیم» سفارش دهند.

«احمد رحیمی» مدیر گروه غذایی «هفت و نیم» درباره این طرح به سایت علامه طباطبایی می گوید: «در این برنامه دانش آموزان می توانند تا جمعه ۱۸ آبان غذای خود را به صورت یکساله در سایت گروه غذایی هفت و نیم رزرو کنند. در رزرو یکساله، ثبت سفارش غذا در روزهای عادی مدرسه که دانش آموزان ظهر ها در مدرسه حضور دارند، با پرداخت مبلغ دو میلیون و صدهزارتومان امکان پذیر است.»

طبق اعلام مدیر گروه غذایی «هفت و نیم» منوی ماهانه غذا همچون گذشته برای دانش آموزان قابل استفاده است: «منوی ماهانه غذا طبق روال قبل هر ۴۵ روز یکبار منتشر می شود. دانش آموزانی که مایل نباشند از طرح سالانه استفاده می کنند می توانند همچون گذشته غذای خود را از منوی ماهانه سفارش دهند.»

مدیر گروه غذایی «هفت و نیم» می گوید ثبت سفارش غذای سالیانه نیز مانند سفارش غذای ماهانه است: «ثبت سفارش در هر دو روش سالانه و ماهانه به سادگی و طبق روال قبلی انجام می شود. براي آغاز سفارش غذا، ابتدا وارد سایت گروه غذایی «هفت و نيم» شوید. براي ورود به بخش رزو غذا، نياز به نام کاربري و گذرواژه است. نام کاربري همان کد ملي دانش آموز و گذرواژه چهار رقم آخر آن است. بعد از وارد کردن اين دو عدد وارد صفحه اصلي سايت خواهيد شد. در اين صفحه مي توانيد روزها، نوع غذاها و قيمت آنها را ببينيد و سفارش خود را ثبت کنید.»

دانش آموزان برای سهولت در ورود به سایت گروه غذایی «هفت و نیم» می توانند از درگاه www.alameh.ir نیز استفاده کرده و وارد بخش سامانه ها شوند.

اخبار پیشنهادی