المپیادی از جنس ورزش؛ حال و هوای این روزهای واحد شریعتی

دانش آموزان دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی از اواسط مهرماه در المپیاد ورزشی این واحد شرکت می کنند. این المپیاد که نیمه اول آبان به پایان می رسد، در رشته های والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، دارت، فوتبال دستی و شطرنج برگزار می شود.

«حمید قصری» مسئول فرهنگی واحد شریعتی درباره المپیاد این روزهای دانش آموزان واحد شریعتی می گوید: «المپیادهای ورزشی از برنامه های اصلی مدارس مجتمع علامه طباطبایی است که سال ها است در فواصل مختلف برگزار می شود. امسال با توجه به دو سال دوری دانش آموزان از فضای مدرسه و کم شدن تحرک شان، با سپری شدن دو هفته از شروع سال تحصیلی برنامه ریزی این المپیاد را انجام دادیم.»

به گفته مسئول فرهنگی واحد شریعتی برنامه ها در زمان حضور دانش آموزان همیشه بازخوردهای بهتری دارد: «برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی در زمان آموزش غیر حضوری هم در مدرسه انجام میشد اما بازخورد دانش آموزان و تاثیری که این برنامه ها در زمان حضور کامل دانش آموزان در مدرسه دارند بسیار متفاوت تر است. در واحد شریعتی جدای از المپیاد ورزشی و زنگ ورزش دانش آموزان، فضای مدرسه را هم به گونه ای آماده سازی کردیم تا دانش آموزان در زنگ های تفریح هم بتوانند فعالیت های ورزشی انجام دهند.»

اخبار پیشنهادی