اعضای انجمن اولیا و مربیان واحد میرداماد معرفی شدند

اعضای انجمن اولیا و مربیان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد شنبه ۷ آبان رسما اعلام شدند. این اعضا با رای اولیا در جلسه دوشنبه ۲ آبان در که در مجتمع فرهنگی شهید مفتح برگزار شده بود انتخاب شدند و در کانال های اطلاع رسانی واحد میرداماد معرفی شدند.

بعد از شمارش آرا، آقایان حمید حق شناس، سید حسین مقدسی و خانم ها آزیتا افکاری، سمیه آرام و شیرین جوانا به عنوان اعضای اصلی و شیما نجف زاده و زهره باقری به عنوان اعضای علی البدل انجمن اولیا و مربیان واحد میرداماد در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ انتخاب شدند.

«دارا امانی» مدیر واحد میرداماد که به همراه مسئولین آموزشی، فرهنگی و انضباطی این واحد در جلسه روز دوشنبه حضور داشتند، درباره اهمیت انجمن اولیا و مربیان بعد از سپری شدن دو سال آموزش غیر حضوری می گوید: «انجمن اولیا و مربیان رابط اولیا و مدرسه هستند و نقششان در درک بهتر دغدغه ها و انتظارات اولیا نقش بسیار مهمی است. هر چند که در دوران آموزش غیرحضوری و مجازی هم انجمن اولیا و مربیان به صورت فعال در مدارس علامه طباطبایی حضور داشت اما امروزه با توجه به بازگشایی دوباره مدارس و بازگشت دانش آموزان به حضور در مدرسه، انجمن امسال می تواند بسیار کمک کننده ظاهر شود.»

اخبار پیشنهادی