اعضای انجمن اولیا و مربیان معرفی شدند

جلسه انتخاب اعضای انجمن اولیا و مربیان پیش دبستان و دبستان مجتمع علامه طباطبایی – واحد نیاوران ظهر روز سه شنبه ۱۷ مهر برگزار شد.

در این جلسه «هادی ربیعی» مدیر واحد نیاوران اولیا را به تعامل بیشتر با مدرسه و پیگیری وضعیت آموزشی فرزندشان دعوت کرد. او همچنین برنامه های آینده مدرسه از جمله المپیاد ورزشی، جشنواره ماشینهای کنترلی و کارگاه های آموزش خانواده را معرفی کرد.

ربیعی از خانواده ها خواست تا نکاتی از قبیل تقویت حس مسئولیت پذیری در فرزندشان و رعایت نحوه درست لباس پوشیدن در مدرسه را مد نظر قرار دهند. او به اولیا وعده داد که کارگاه تربیت سالم به زودی برای اولیا واحد نیاوران برگزار می شود. این کارگاه در تابستان برای معلمان مدارس مقطع دبستان مجتمع علامه طباطبایی برگزار شد.

پس از صحبتهای مدیر مدرسه، «رحیم علی عباسپور»، رییس انجمن اولیا و مربیان در سال گذشته گزارشی از فعالیت های انجمن ارائه کرد. همچنین از اعضای سال گذشته با تقدیم هدایایی تقدیر به عمل آمد.

پس از انجام رای گیری و شمارش آرا، «فرناز رئوفی»، «مهناز باباجانی»، «رحیم علی عباسپور»، «مریم دوست محمدی»، «فرهان رفیعیان»، «شهره پورمعمار»، «مریم الوان دارستانی» و «آرش شعاری» به عنوان اعضای انجمن اولیا و مربیان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ انتخاب شدند.

اخبار پیشنهادی