استقبال از ماه مهر در واحد شریعتی

* درس خواندن برای کنکور در سالن مطالعه ای استاندارد

دانش آموزان دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی سال تحصیلی جدید را در فضایی شادتر شروع می کنند. «مهدی لواسانی» مدیر واحد شریعتی می گوید برای رسیدن به این هدف اقدامات مختلفی در مدرسه انجام گرفته است: «فعالیت هایمان در تابستان را در جهت استانداردسازی فضای مدرسه و کلاس ها انجام دادیم. رنگ آمیزی حیاط و زیباسازی آن با گل و گیاهان، خط کشی زمین والیبال و آماده ساختن حیاط برای برگزاری مسابقات گل کوچک از جمله این اقدامات است.»

بخش دیگری از فعالیت های عمرانی در واحد شریعتی مربوط به آماده سازی فضای مدرسه در بخش آموزشی است. لواسانی در توضیح اقدامات انجام شده در تابستان می گوید: «یکی از مهمترین اقدامات، آماده سازی سالن مطالعه ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم بود. در سال تحصیلی گذشته نمازخانه و سالن مطالعه دانش آموزان در یک فضا بود. امسال اتاق مطالعه کنکوری ها و فضای استراحت نیم روز آن ها را به طبقه دوم منتقل کردیم تا بچه ها در فضای آرام تر و استاندارد تری درس بخوانند.»

 به گفته مدیر دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی این تغییرات در ساختمان مدرسه همانند سال های گذشته برای ارتقا روحیه دانش آموزان و داشتن مدرسه ای شادتر انجام شده است.

اخبار پیشنهادی