از برترینهای جشنواره قرآنی «بهشت انس» تقدیر می شود

مراسم اختتامیه ششمین جشنواره قرآنی «بهشت انس» مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی، روز شنبه ۵ اسفند ساعت ۹:۳۰ صبح در سالن همایش های مجتمع علامه طباطبایی برگزار می شود. 

در این دوره از جشنواره بیش از ۲۰۰۰ نفر از دانش آموزان مدارس علامه طباطبایی در شش رشته حفظ موضوعی قرآن کریم، قرائت قرآن کریم، اذان، مفاهیم، احکام و نهج البلاغه شرکت کردند. برای آمادگی بیشتر دانش آموزان کتاب حفظ موضوعی و مفاهیم و نیز لوح فشرده تلاوت آیات با صدای استاد «احمد ابوالقاسمی» در اختیار تمام شرکت کنندگان گذاشته شد.

مسابقات جشنواره «بهشت انس» در دو مرحله برگزار شد. مرحله اول از ۱۱ تا ۱۴ آذر در مدارس علامه طباطبایی برگزار گردید و نفرات برتر به مرحله دوم راه پیدا کردند. در مرحله دوم بیش از ۲۰۰ دانش آموز برتر در مسابقات شفاهی رقابت کردند. مرحله دوم جشنواره «بهشت انس» در روزهای ۴ بهمن و ۷ بهمن برگزار شد.

در اختتامیه ششمین جشنواره «بهشت انس» از نفرات برتر هر رشته، مربیان تربیتی مدارس علامه طباطبایی تقدیر می شود. داوران این مسابقه «علی خشنود» و «محمدهادی صلح جو» از قاریان ممتاز کشوری، حجت الاسلام و المسلمین «هادی فلاح» و «هادی ربیعی» بودند.

جشنواره قرآنی «بهشت انس» یکی از بزرگترین جشنواره های قرآنی دانش آموزی در کشور است که هر ساله به همت ستاد قرآن مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی