از المپیاد ورزشی تا شرکت در جلسات مشاوره 

المپیاد ورزشی، آزمون های میان ترم و جلسات مشاوره؛ دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی آبان ماه خود را با برنامه های متفاوتی در زمینه های ورزشی، فرهنگی و آموزشی سپری کردند. المپیاد ورزشی ویژه برنامه ای بود که به مناسبت روز دانش آموز و در دو روز ۱۸ و ۱۹ آبان برگزار شد. این ویژه برنامه تعداد کم و با رعایت پروتکل های بهداشتی در رشته های فوتبال، والیبال، بسکتبال، تیراندازی، فوتبال دستی، طناب زنی، دارت، مچ اندازی، شنا سوئدی، پینگ پنگ و پرش جفت برگزار می شود.
اردوی مطالعاتی از دیگر برنامه دانش آموزان واحد شریعتی بود که قبل از برگزاری آزمون آزمایشی ۱۴ آبان برگزار شد. برنامه ویژه درسی، آزمون های روزانه و جلسات مشاوره درسی، از بخش های مختلف این اردوی مطالعاتی آنلاین بود.
از دیگر برنامه های دانش آموزان پایه این واحد جلسات مشاوره بود؛ این جلسات با توجه به برنامه ریزی های کلی مشاورین و در دو بخش مشاوره حضوری و آنلاین برای دانش آموزان برگزار شد. در کنار این جلسات مشاورین پایه یازدهم با اولیا دانش آموزان این پایه هم دیدار کردند. این جلسات در هفته سوم و چهارم آبان و با موضوع مسائل آموزشی برگزار شد.

اخبار پیشنهادی