اردوی مطالعاتی، ضامن موفقیت دانش آموزان در امتحانات

اردوی مطالعاتی دانش آموزان پایه سوم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران از ۹ تا ۲۳ اردیبهشت ۹۶ برگزار می شود.

دانش آموزان پایه سوم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران در اردوی مطالعاتی جهت آمادگی آزمون نهایی از تاریخ  ۹ تا ۲۳ اردیبهشت ۹۶ که در مدرسه برگزار می شود شرکت می کنند. برنامه ریزی دقیقی از طرف دبیران برای اردو  تنظیم شده و دانش آموزان ملزم به مطالعه  مطالب ارائه شده هستند.

 معدل امتحانات نهایی پایه سوم در کنکور تاثیر مستقیم دارد و این امر بر اهمیت اردوهای مطالعاتی و امتحانات اضافه می کند.  تورج قاسمی معاونت آموزشی و مشاور پایه سوم واحد پاسداران در گفت و گو با روابط عمومی مدرسه گفت : «تمرکز دانش آموزان در مدرسه بیشتر از خانه است چون نظارت مسئولین مدرسه را حس می کنند و به خاطر نوع روابطی که با آن ها دارند با اشتیاق بیشتری مطالعه خواهند کرد. اگر اردو با برنامه ریزی دقیق و فضای احترام آمیز برای رسیدن به هدفی معین همراه باشد موفقیت عالی نصیب دانش آموزان خواهد شد.» او در ادامه اضافه کرد : « دانش آموزان دو یا سه روز طبق برنامه ای که ارائه کردیم مطالعه می کنند و صبح روز بعدی آزمون شبه نهایی که سوالات آن توسط دبیران مربوط طراحی و آماده شده برگزار می شود.بعد از تصحیح آن، نمرات به اطلاع دانش آموزان و اولیا رسانده می شود تا به بهبود نقاط ضعف بپردازند.»

برای جلوگیری از سردرگمی دانش آموزان، برای امتحانات نهایی هم برنامه مطالعاتی آماده  شده است و به شکل دفترچه در اختیار دانش آموزان قرار داده می شود.

اردوی مطالعاتی با موافقت خانواده ها برگزار می شود و در صورت مخالفت آن ها از پذیرفتن دانش آموز خودداری می شود.

اخبار پیشنهادی