ارتباط مستقیم و دوجانبه؛ هدف از برگزاری شورای دانش آموزی تهرانپارسی ها

اولین جلسه شورای دانش آموزی پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی _ واحد تهرانپارس یکشنبه ۶ آذر برگزار شد. دراین جلسه اعضای شورای دانش آموزی معرفی و با وظایف شان آشنا شدند. ارئه دیدگاه‌ها، نظرات و برنامه‌های اعضا، برای بهبود فعالیت های مدرسه از دیگر موضوعات این جلسه بود.

«نجمه امرالهی» مدیر مدرسه، ضمن تشکر از برگزاری انتخابات پرشور و هیجان در مدرسه، انتخاب به آنها به عنوای اعضای شورای دانش آموزی را تبریک گفت. و اهمیت نقش آنها در مدرسه را توضیح داد.

«مبینا وحدانی»، «رامیلا خورسندی»، «سارینا آقاخانی» دانش آموزان پایه چهارم، «آنیسا لطفی»، «سنا صرامی»، «روشا تنز» دانش آموزان پایه پنجم، «آنوشا رحمت»، «باران جعفریان» و «مهدیس اختریان» دانش آموزان پایه ششم به عنوان اعضای شورای دانش آموزی مدرسه پاسداران معرفی شدند.

«اعظم ذبیحی» معاون فرهنگی دبستان واحد تهرانپارس هدف از شورای دانش آموزی را ایجاد ارتباط صحیح، مستقیم و دوجانبه بین دانش آموزان و مدرسه می داند. او در این باره می گوید: « یکی از راه های کشف استعدادها و مدیریت همه جانبه در جهت رشد و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و مدرسه برگزاری شورای دانش آموزی است. این شورا هم به مدرسه و هم به دانش آموزان کمک می کند.»

اخبار پیشنهادی